Ad Config - Website header

 

Article_top

Екипи на агенция "Пътна инфраструктура" днес окончателно сложиха нова еластична преграда на участъка в Своге, където стана смъртоносна катастрофа с 20 жертви.

На място инж. Светослав Глосов, шеф на Пътната агенция, заяви, че се слага най-високият клас обезопасителни системи, каквито има на автомагистралите.

Както е известно, почти веднага след трагедията на 25 август, асфалтовото покритие и хоризонталната маркировка, бяха напълно подновени. При това - доброволно и безвъзмездно от фирмата изпълнител. Мантинелата обаче остана огъната на мястото, където автобус с прибиращи се хористи премина през нея и падна в дере край р. Искър. Същото място после стана сборен пункт за протести срещу качеството на пътищата, а върху сплесканата стара мантинела до днес оставяха цветя и некролози.

Днес Глосов заедно с инж. Дончо Атанасов - член на УС на АПИ, провериха работата на фирмата, монтираща новите мантинели в отсечката, съобщиха от пресцентъра на агенцията.

Шефът на АПИ подчерта, че въпреки че поставянето на ограничителни системи в населеното място, какъвто е случаят в Своге, не е отговорност на АПИ, е поет ангажимент пред жителите на града и по разпореждане на министър-председателя това да се направи до 12 декември, за да се повиши безопасността на движение в отсечката.

Вчера пред бТВ шефът на Института за пътна безопасност Богдан Милчев обяви, че са написали открито писмо до главния прокурор Сотир Цацаров с искане да бъде възстановена еластичната ограда в смъртоносния участък, тъй като липсата й е предпоставка за още трагични случаи. 

Според института, оправданието, че повече от три месеца след трагедията мантинелата не е възстановена, било, че е възможно на място да се извършват още следствени действия.

Днес от АП заявиха, че някой си правел "политически пиар на гърба на агенцията".

 

Екипи на агенция "Пътна инфраструктура" днес окончателно сложиха нова еластична преграда на участъка в Своге, където стана смъртоносна катастрофа с 20 жертви.

На място инж. Светослав Глосов, шеф на Пътната агенция, заяви, че се слага най-високият клас обезопасителни системи, каквито има на автомагистралите.

Както е известно, почти веднага след трагедията на 25 август, асфалтовото покритие и хоризонталната маркировка, бяха напълно подновени. При това - доброволно и безвъзмездно от фирмата изпълнител. Мантинелата обаче остана огъната на мястото, където автобус с прибиращи се хористи премина през нея и падна в дере край р. Искър. Същото място после стана сборен пункт за протести срещу качеството на пътищата, а върху сплесканата стара мантинела до днес оставяха цветя и некролози.

Днес Глосов заедно с инж. Дончо Атанасов - член на УС на АПИ, провериха работата на фирмата, монтираща новите мантинели в отсечката, съобщиха от пресцентъра на агенцията.

Шефът на АПИ подчерта, че въпреки че поставянето на ограничителни системи в населеното място, какъвто е случаят в Своге, не е отговорност на АПИ, е поет ангажимент пред жителите на града и по разпореждане на министър-председателя това да се направи до 12 декември, за да се повиши безопасността на движение в отсечката.

Вчера пред бТВ шефът на Института за пътна безопасност Богдан Милчев обяви, че са написали открито писмо до главния прокурор Сотир Цацаров с искане да бъде възстановена еластичната ограда в смъртоносния участък, тъй като липсата й е предпоставка за още трагични случаи. 

Според института, оправданието, че повече от три месеца след трагедията мантинелата не е възстановена, било, че е възможно на място да се извършват още следствени действия.

Днес от АП заявиха, че някой си правел "политически пиар на гърба на агенцията".

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Одобрявате ли решението България да предпочете изтребителите F-16?