Ad Config - Website header

 

Article_top

Екип на Facebook разработва от месеци ново приложение за тийнейджъри, съобщи TechCrunch. Целта е да се предлага кратко съдържание, което да задържа вниманието на подрастващите за кратко и да бъде лесно монетизирано.

Приложението LOL в момента се тества в затворена група от гимназисти от САЩ. 

Основното съдържание ще бъдат кратки клипове, мемета и забавни анимации. В момента тестващите достъпват приложението вместо стандартния таб в социалната мрежа Watch.

Хората на Марк Зукърбърг обаче още не са решили дали ще става дума за нова функция или отделно приложение. Засега концепцията е в ранен етап на разработка.

Тестващите са подписали споразумения да си мълчат за функциите на новата услуга, но някои са коментирали анонимно за дизайна и функциите. Според тях разработчиците се стараят твърде много да бъдат "готини" според разбиранията на тийнейджърите, но ефектът е обратен. Съдържанието в LOL често е остаряло, така че тези, които следят мемета в други приложения не получават нищо ново. 

Facebook от няколко години се опитва да си върне младата публика. Все повече младежи избягват да ползват активно най-популярната социална мрежа - най-вече защото родителите им са там. Вместо това предпочитат Instagram, Snapchat и YouTube. Зукърбърг купи първите две, но все още иска да привлича тийнейджърите към основния си продукт.

 

Екип на Facebook разработва от месеци ново приложение за тийнейджъри, съобщи TechCrunch. Целта е да се предлага кратко съдържание, което да задържа вниманието на подрастващите за кратко и да бъде лесно монетизирано.

Приложението LOL в момента се тества в затворена група от гимназисти от САЩ. 

Основното съдържание ще бъдат кратки клипове, мемета и забавни анимации. В момента тестващите достъпват приложението вместо стандартния таб в социалната мрежа Watch.

Хората на Марк Зукърбърг обаче още не са решили дали ще става дума за нова функция или отделно приложение. Засега концепцията е в ранен етап на разработка.

Тестващите са подписали споразумения да си мълчат за функциите на новата услуга, но някои са коментирали анонимно за дизайна и функциите. Според тях разработчиците се стараят твърде много да бъдат "готини" според разбиранията на тийнейджърите, но ефектът е обратен. Съдържанието в LOL често е остаряло, така че тези, които следят мемета в други приложения не получават нищо ново. 

Facebook от няколко години се опитва да си върне младата публика. Все повече младежи избягват да ползват активно най-популярната социална мрежа - най-вече защото родителите им са там. Вместо това предпочитат Instagram, Snapchat и YouTube. Зукърбърг купи първите две, но все още иска да привлича тийнейджърите към основния си продукт.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой трябва да поеме "Левски"?