Има ясна причина, поради кояго каталогът на ИКЕА винаги изглежда направо абсурдно привлекателен – просто шведите използват 3D рендъринг технология, за да създават дигитални модели на продуктите си.

А новия каталог на фирмата за 2015 г., който е пълноценно преживяване за всички сетива, е и повод за шеговита реклама. Тя е поредната пародия на известните клипове, с които Apple представя своите продукти, но за разлика от много други подобни, тук шегите сякаш се получават сами.

„Каталогът на ИКЕА за 2015 г. Идва напълно зареден, а батерията е вечна“ казва мениджърът Йорген Егхамер.

Той обяснява, че каталогът не е дигитална книга, или е-книга, а „книгакнига“.

„Навигацията е базирана на тактилна тъч технология, която можеш наистина да усетиш“.

Промоционалното клипче показва класа, защото макар да е пародия, шведите не нападат директно Apple, както много други подобни.