Ad Config - Website header

 

Article_top

Европейските потребители на Facebook вече ще виждат кой е платил за политическите реклами, които виждат. А реклами ще могат да се купуват само от лица и организации, които са доказали пред социалната мрежа своята самоличност или автентичност.

Това обяви Ник Клег, който беше министър във Великобритания, а сега отговаря за глобалните дела и комуникации на Facebook, на специална пресконференция, предаде "Ройтерс". 

Новите мерки са насочени предимно към недопускане на чуждо влияние, дезинформация и манипулации на избори - като начало на изборите за Европейски парламент, които ще се проведат във всички страни членки на ЕС в края на май.  

По-строгите правила за политическа реклама влизат в сила от месец март. Допълнителна информация за рекламодателя ще се показва не само за политически фигури и организации и публикации с призив да се подкрепи дадена партия или кандидат, но и при промотиране на съдържание, свързано с оспорвани и важни обществени въпроси. Такава тема е например миграцията.

Информацията кой е рекламодателят ще бъде видима за потребителите, когато кликнат на съобщението към всяка реклама, която виждат -  "платено от". Линкът ще препраща потребителя към рекламната библиотека на Facebook, където той ще може да види до колко души е стигнала конкретната реклама, какви са демографските данни, колко е платено за нея и къде се разпространява

Социалната мрежа ще иска и данни откъде идват парите за пускането на реклами. Във Великобритания, където функцията вече е налична, Facebook проверява активността на профила и иска пощенски адрес на потребителя, както и копие от личен документ.

Мерки за предотвратяване на нарочни анипулации и дезинформация ще бъдат въведени и в страни, късето предстоят избори. Например в Индия, Украйна, Израел

"Фейсбук" ще създаде и два нови регионални центъра – в Дъблин и Сингапур, които ще се занимават предимно с провеждането на изборите. Социалната мрежа обещава, че сайтове, които често разпространяват фалшива информация, няма да могат да рекламират във Facebook.

 

Европейските потребители на Facebook вече ще виждат кой е платил за политическите реклами, които виждат. А реклами ще могат да се купуват само от лица и организации, които са доказали пред социалната мрежа своята самоличност или автентичност.

Това обяви Ник Клег, който беше министър във Великобритания, а сега отговаря за глобалните дела и комуникации на Facebook, на специална пресконференция, предаде "Ройтерс". 

Новите мерки са насочени предимно към недопускане на чуждо влияние, дезинформация и манипулации на избори - като начало на изборите за Европейски парламент, които ще се проведат във всички страни членки на ЕС в края на май.  

По-строгите правила за политическа реклама влизат в сила от месец март. Допълнителна информация за рекламодателя ще се показва не само за политически фигури и организации и публикации с призив да се подкрепи дадена партия или кандидат, но и при промотиране на съдържание, свързано с оспорвани и важни обществени въпроси. Такава тема е например миграцията.

Информацията кой е рекламодателят ще бъде видима за потребителите, когато кликнат на съобщението към всяка реклама, която виждат -  "платено от". Линкът ще препраща потребителя към рекламната библиотека на Facebook, където той ще може да види до колко души е стигнала конкретната реклама, какви са демографските данни, колко е платено за нея и къде се разпространява

Социалната мрежа ще иска и данни откъде идват парите за пускането на реклами. Във Великобритания, където функцията вече е налична, Facebook проверява активността на профила и иска пощенски адрес на потребителя, както и копие от личен документ.

Мерки за предотвратяване на нарочни анипулации и дезинформация ще бъдат въведени и в страни, късето предстоят избори. Например в Индия, Украйна, Израел

"Фейсбук" ще създаде и два нови регионални центъра – в Дъблин и Сингапур, които ще се занимават предимно с провеждането на изборите. Социалната мрежа обещава, че сайтове, които често разпространяват фалшива информация, няма да могат да рекламират във Facebook.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой трябва да поеме "Левски"?