Ad Config - Website header

 

За Клуб "Z"

 
С марката „Клуб Z” на 1 март 2014 г. на българския медиен пазар стартираха сайт и списание с главен редактор журналистката Светлана Джамджиева и издател Огнян Донев - изпълнителен директор на „Софарма” АД и бивш председател на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ).
Двете медии са продължител на традициите за професионализъм, прозрачност и свобода, валидни за журналистическата професия в цял свят.
В сайта www.clubz.bg и списанието „Клуб Z” работят едни от най-силните пера, трудили се през годините в някога най-успешните български вестници и в най-добрите медии като цяло. 
Името на медията е препратка към Клуба на Знаещите, а защо не и Задълбочените или дори Забавните. „Клуб Z” е отворена и свободна територия за дискусии, където всеки може да каже мнението си, стига да е аргументирано и да спазва добрия тон.
Талисман на екипа е Зебрата – символ на това, че двете медии показват черното и бялото в живота. Но и цялата палитра от цветове... Символ на безопасната пътека към истината!

Две медии, един стандарт
 
Списание „Клуб Z“ е луксозно аналитично издание, списвано задълбочено, но на популярен език, което е желано четиво за хора във възрастовия диапазон 28-60 години, със среден и висок образователен ценз.
Голяма роля за популяризирането му има уникалният му външен вид – оригинални рисувани корици, изработени с тънко чувство за хумор от художник. Не на последно място става въпрос за издание, чиито автори и колумнисти са експерти и журналисти от ранга на проф. Стив Ханке, д-р Тони Филипов, проф. Ивайло Дичев и най-популярните български анализатори, политолози и социолози, като Даниел Смилов, Огнян Минчев, Първан Симеонов, Евгений Дайнов и много други – търсени от аудитория, което е ангажирана, образована и платежоспособна и има собствено мнение за случващото се в обществения, политическия, икономическия и културния живот на страната.
 
www.clubz.bg е свободно развиващ се информационно-аналитичен сайт, който само за няколко месеца трайно се настани в Топ 10  на най-сериозните и уважавани български интернет медии, които публикуват само проверена по световните стандарти за журналистика информация, както и анализи и коментари от доказани авторитети и автори със световна известност и доверие.
Основната аудитория на сайта (79 процента) е в най-активната възрастова група 18-54 години. От тях 56 на сто са висшисти, а 40 на сто – със средно образование, с профил на мислещи, ангажирани, платежоспособни. Съотношението мъже-жени е 56:44. Голяма част от аудиторията на www.clubz.bg (66 процента) е от София, Пловдив, Варна и други населени места с над 100 000 жители.
 
 

Най

Следвайте ни

 
 

Анкета