Ad Config - Website header

 
×

Error message

Article_top

Руският президент Владимир Путин мина през най-скъпия мост в света, седнал зад волана на камион "КамАЗ".

 

Той откри днес тържествено съоръжението, свързващо Керченския полуостров - част от анексирания преди 4 години Крим, с Краснодарския край.

Путин поведе колоната от камиони, преминала от континенталната част към Крим. Там високите гости бяха посрещнати с тържествен концерт.

 

Всъщност открита бе само автомобилната част на моста. Жп линията предстои да бъде пусната.

 

Дължината на моста е 19 километра, като една трета от него е над морето.

Путин разговаря с приближения си олигарх Аркадий Ротенберг, чиято компания "Стройгазмонтаж" построи моста.

 

 

Стойността на жп линията е 17 милиарда рубли, а на целия мост - около 228 милиарда рубли, което прави близо 3,02 милиарда евро.

 

 

 

 

 

Руският президент Владимир Путин мина през най-скъпия мост в света, седнал зад волана на камион "КамАЗ".

 

Той откри днес тържествено съоръжението, свързващо Керченския полуостров - част от анексирания преди 4 години Крим, с Краснодарския край.

Путин поведе колоната от камиони, преминала от континенталната част към Крим. Там високите гости бяха посрещнати с тържествен концерт.

 

Всъщност открита бе само автомобилната част на моста. Жп линията предстои да бъде пусната.

 

Дължината на моста е 19 километра, като една трета от него е над морето.

Путин разговаря с приближения си олигарх Аркадий Ротенберг, чиято компания "Стройгазмонтаж" построи моста.

 

 

Стойността на жп линията е 17 милиарда рубли, а на целия мост - около 228 милиарда рубли, което прави близо 3,02 милиарда евро.

 

 

 

 

Коментари

Ех, колко диванен искпърд тука

се кле, че мост няма да има...

Смешен си!

Мостът вече е тръгнал да пада.
Някои колони вече са тръгнали да се разпадат, а некадърният опит да бъде възстановена здравината му, чрез добавяне на още много бетон между колоните води да силно покачване на теглото му, което не е влизало в първоначалните изчисления. Това ще доведе до пропадане на основите, защото както казах фундамента не е изчисляван при такава тежина.
Много инженери са изразили опасенията си, но ината и глупостта на Путин са надвили.
И накрая самото движение на тежките камиони по моста ще възпроизведе силни динамични натоварвания, които само ще приближат датата, на която заедно с моста ще се срути пренадутото самочувствие на пигмея в Кремъл, а ти ще се скриеш от срам и няма да смееш да се явиш с този глупав ник!

Троляк, я кажи сега,

на коча, дето търчите след него, мъдете като паднат, ще се наядеш ли хубаво?

"Възпроизвеждали" камионите "динамични натоварвания".... Боже, какви неграмотни плужеци се извъдихте, даже физиката от осми клас не сте помирисвали.

Хем си прост, хем си некадърен!

Хе!
Толкова ли ти даде пипето да отговориш на поставени реални технически проблеми стоящи пред путинова Русия и нейния надут маломерен пуяк!
Blagovesta Vasileva's picture
Blagovesta Vasileva
тутифрути

питам се

чие производство са всичките съоръжения използвани за построяването му. Навремето Сталин е строял специални заводи за подобни проекти.

Както у нас - производство са на същите заводи,

но вече с нови собственици-приватизатори.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията