Октомври, 2019 г. Министърът на регионалното развитие и благоустройстройството Петя Аврамова отговаря на питане в Народното събрание. Темата - колко ще струва ремонтът на покъртителното състояние на отсечката между Чирпан и Стара Загора по магистрала "Тракия". Пътят е с временно ограничение от 90 км/ч и започва да изнервя шофьорите, превръща се в генератор на глоби.

Аврамова отговаря - 40 млн. лв., поне според изчисленията на Институтът по пътища и мостове.

Февруари, 2020 г. Ново депутатско питане по същия въпрос, по който развитие няма. Аврамова отговаря - 60 млн. лв. за хубава настилка, отговаряща на всички изисквания. 

17 юли, 2020 г. Аврамова отговаря на трето питане по темата. Цената на отсечката скача до 89 млн. лв., но само за едното платно - това в посока Бургас, потвърдено официално от министъра.

Само за няколко месеца отсечката се е оскъпила с близо 50 млн. лв., без да има някакво рационално обяснение за това. Ремонтът официално трябва да започне след средата на септември, за да не пречи на летния сезон. Ако дотогава не се появи други депутатско питане, което да покаже ново оскъпяване. Цените са индикативни, тоест може да са и по-високи. 

Разбивката на последната сума показва, че 70 млн. лв. ще отидат за подмяна на настилката, 15 млн. лв. - за мантинели, а останалите 4 млн. лв. - за смяна на пътните знаци.

Според самата Аврамова добрата новина била, че финансирането е осигурено, но кога ще са готови и двете платна нямало как да се каже. 

Иначе - ограничението на скоростта си остава, поне до 31 декември тази година.