Даниел Ямболийски, студент първа година в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски”, беше изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД за един ден, съобщи пресслужбата на железопътната компания.

"Младият мениджър изучава "Лингвистика с маркетинг с английски и немски език". Завършил е с отличен успех езиковата гимназия "Иван Вазов" в  Пловдив с италиански език. Притежава сертификати за участия в различни инициативи в Италия. Въпреки препоръките на своите близки да се реализира в чужбина, Даниел мечтае за кариера в България. Той вярва, че именно чрез проекта "Мениджър за един ден" ще му бъде дадена възможност да се докосне до един успял човек, какъвто самият той има амбицията да бъде", уточняват от пресслужбата на БДЖ.

А какъв по-добър пример за успял човек от титулярния шеф на националния превозвач Владимир Владимиров. Бившият ръководител на столичния червен комсомол бе назначен за топ мениджър в БДЖ от ГЕРБ. Заемаше поста по време на първия мандат, сега пак го върнаха. Съвсем наскоро Владимиров доказа напук на критиците си, че е ценен кадър. Както Клуб Z разкри преди месец той беше назначен в директорския борд на фирма, управляваща верига от заложни къщи със заплата от 7000 лева. Така че студентът Даниел Ямболийски правилно е избрал този, от когото трябва да се учи.

Ямболийски и Владимир Владимиров

Продължаваме с цитатите от пресинформацията на БДЖ:

"В началото на работния ден Даниел присъства на няколко срещи между представители на ръководството на дружеството с изпълнителния директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД, Владимир Владимиров. По-късно младият мениджър беше запознат с оперативната и административната дейност в "Холдинг БДЖ" ЕАД и двете му дъщерни дружества." 

От компанията уточняват и че, изпълняващият длъжността изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД посети и депото, в което се помещават атракционните влакове на БДЖ - "Корона Експрес" и "Витоша Експрес". Там Ямболийски разгледал ретро подвижния състав и се запознал с неговата история. 

"В края на работния ден младият мениджър получи сертификат за участието си в инициативата на "Джуниър Ачийвмънт", както и рекламни материали за дейността на "Холдинг БДЖ" ЕАД", казват още от жп превозвача.