Гигантът във видеосподелянията - YouTube, предлага две нови уникални функционалности за потребителите си, натоварвайки огромните си сървърни пространства още повече. Вече можете да публикувате видеоматериали с 60 кадъра в секунда, и дори да предавате на живо с подобно качество.

60 кадъра в секунда означават по-гладко и по-реалистично представяне на движението във видеото. Феновете на филми, особено на по-старите, твърдят, че 24 кадъра в секунда, на които като стандарт се снимат повечето ленти, оставят малки "дупки" във възприемането на движещия се образ, които въображението ни допълва, и създава тази "магия" на киното. Но 60 кадъра в секунда водят до много по-точно проследяване на по-бързо движещите се обекти, което прави наблюдаването на спорт или видеоигри далеч по-впечатляващо и детайлно.

60 кадъра в секунда не означава забавен каданс, но ако видеото се забави двойно, то ще изглежда далеч по-малко накъсано от стандартен клип на slow motion. 

Тези функции, при това в предаване на живо, засягат именно спортните събития и геймърската аудитория. Възможно е скоро големите притежатели за лицензи за отразяване на състезания да решат да предават на живо в YouTube, където има възможност както да дадат по-добър образ и детайл от стандартния телевизор, така и да спечелят достатъчно пари, че да си заслужват свободния достъп. Представете си да гледаме Гришо далеч от телевизор, без да търсим некачествени стриймове в дълбините на интернета, и то с много повече детайли на играта.

Феновете на игри също ще се зарадват на тази промяна. Повечето компютърни творения изглеждат най-добре именно около 60 кадъра в секунда. Което означава, че пренасянето им в YouTube доскоро ги ощетяваше.

А заедно с новото допълнение, YouTube са добавили опция за хората, които гледат стрийм на живо през техния сайт и са въоръжени с браузър, поддържащ HTML5 (като Chrome, Opera и Firefox) да могат да връщат назад по време на излъчването, а после да наваксват обратно с предаването на живо.