В периода март – октомври 2015 г. рекламните клипове на  България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel), са били излъчени 2074 пъти, като са достигнали близо 442 млн. гледания.

Това показа отчета на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“, обявиха от Министерството на туризма днес. 

Кампанията се проведе на 3 вълни с продължителност по около 8 седмици всяка със средно по три излъчвания дневно.

Клиповете, които се излъчваха в телевизионната мрежа на четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Излъчвани са в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии.

Според сключените договори освен излъчването на рекламните клипове, като бонус страната ни е била посетена от снимачни екипи на телевизионните канали за заснемане, производство и излъчване на репортажи.

Екип на Euronews е заснел предаване LeMag за арт фестивала в Созопол – Аполония. Eurosport пък излъчила пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас, а National Geographic произвели клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага. 

Излъчванията на имиджовите клипове на България са финонсирани по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“, чийто бюджет е около 3 млн. евро.