Предизборната кампания кара политиците да вършат безумия и ги поставя в абсурдни ситуации. В партийните централи цели отбори от медийни съветници се грижат за публичния образ на лидерите, опитвайки се да ни убедят, че те са емоционално привлекателни, приятелски настроени личности, направо - едни от нас.

За тази цел са достатъчни и елементарни умения по публична комуникация, но както показва животът у нас, прекаленото старание на PR спецовете постига точно обратния ефект – политиците говорят и изглеждат абсурдно, предизвикват смях и дори откровена гавра.

Така например се получи с прословутото обръщение на Сергей Станишев във фейсбук, в което обяви Свети Георги за социалист.

Или преди това със снимката на печащия кебапчета Николай Бареков, надянал розово боне на главата си.

Какво да кажем за Бойко Борисов гледащ съсредоточено в изгасения компютър?

Последният хит от серията е представянето на Меглена Кунева на предизборна проява в Шумен, където за фон й служат плакатите на последните театрални постановки. Злите езици говорят, че най-сладък бил кадърът, на който Кунева е заснета пред афиш на „Човекоядката“, но засега в интернет се въртят само „по-прилични кадри“ – пред „Слухове“ от Нийл Саймън и „Отворена брачна двойка“ от Дарио Фо.

А това, че PR-ите забъркват толкова елементарни гафове показва само едно: забравили са първото правило в професията си - когато си пред камера, погледни дали зад гърба ти не пише ТОАЛЕТНА!