Интернет гигантът Google измести Apple като най-скъпата марка в света, показва изследването BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014 на консултантската група Millward Brown.
За последната година стойността на бранда на Google e нараснала с внушителните 40% до $ 158,8 млрд., докато марката на "нахапаната ябълка" се е понижила с 20% - $ 37,2 млрд., до $ 147,9 млрд.
IBM запазва трето място в класацията на фона на спад с 4% на стойността на бранда си.
Изненадващо Microsoft дръпва три позиции нагоре до четвърто място, като марката ѝ е оценена на $ 90,2 млрд.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни