Article_top

Клуб Z

Компанията Boeing Co. е към приключване на сделка за $4 млрд. с най-голямата руска компания аз въздушно карго, която ще помогне да се удължи живота на емблематичния авиогигант "Боинг 747", съобщава Блумбърг.

Американският авиационен производител е в напреднала фаза на преговорите с AirBridgeCargo Airlines и нейната московска компания-майка Volga-Dnepr Group, да изпълни обещанието си за поръчка на над 10 машини 747-8. Споразумението може да бъде обявено на авиоизложението във Фарнбъро, което ще се проведе следващия месец, казва източник на Блумбърг, пожелал анонимност.

СЪДБАТА НА БОИНГ 747 Е В РУСКИ РЪЦЕ

Сделката ще осигури важни средства за продължаването на живота на "Кралицата на небето", както е наричан "Боинг 747", за който поръчките спаднаха значително поради свиването на пазара на самолетите с 4 двигатели.

Авиолайнерът има сериозно предимство като превозвач на товари, защото в този вариант неговият издут нос е на панти и може да побере пратки с необичайно големи размери.

В листата на Boeing той е вторият най-скъп самолет, като каталожната му цена започва от $379,1 милиона (най-скъп е 777-9Х - $400 млн, б.р.).

Представител на Volga-Dnepr не коментира разговорите, но казва, че компанията планира да поръча всичките 20 "Джъмбо", за които съобщи в края на м.г.

Продажбите на гигантите с 4 двигатели "Боинг 747" и "Еърбъс A380" паднаха значително, след като авиокомпаниите се насочиха към самолети с по два двигатели като "Боинг 777" за дългите си полети поради по-малките им разходи за гориво и обслужване.

Според справка на сайта на Boeing в момента компанията има 22 все още неплатени поръчки за "Джъмбо", като в началото на годината е намалила наполовина прогнозата си за годишно производство на гиганта до 6 бройки.

 
Снимка БГНЕС

Компанията Boeing Co. е към приключване на сделка за $4 млрд. с най-голямата руска компания аз въздушно карго, която ще помогне да се удължи живота на емблематичния авиогигант "Боинг 747", съобщава Блумбърг.

Американският авиационен производител е в напреднала фаза на преговорите с AirBridgeCargo Airlines и нейната московска компания-майка Volga-Dnepr Group, да изпълни обещанието си за поръчка на над 10 машини 747-8. Споразумението може да бъде обявено на авиоизложението във Фарнбъро, което ще се проведе следващия месец, казва източник на Блумбърг, пожелал анонимност.

СЪДБАТА НА БОИНГ 747 Е В РУСКИ РЪЦЕ

Сделката ще осигури важни средства за продължаването на живота на "Кралицата на небето", както е наричан "Боинг 747", за който поръчките спаднаха значително поради свиването на пазара на самолетите с 4 двигатели.

Авиолайнерът има сериозно предимство като превозвач на товари, защото в този вариант неговият издут нос е на панти и може да побере пратки с необичайно големи размери.

В листата на Boeing той е вторият най-скъп самолет, като каталожната му цена започва от $379,1 милиона (най-скъп е 777-9Х - $400 млн, б.р.).

Представител на Volga-Dnepr не коментира разговорите, но казва, че компанията планира да поръча всичките 20 "Джъмбо", за които съобщи в края на м.г.

Продажбите на гигантите с 4 двигатели "Боинг 747" и "Еърбъс A380" паднаха значително, след като авиокомпаниите се насочиха към самолети с по два двигатели като "Боинг 777" за дългите си полети поради по-малките им разходи за гориво и обслужване.

Според справка на сайта на Boeing в момента компанията има 22 все още неплатени поръчки за "Джъмбо", като в началото на годината е намалила наполовина прогнозата си за годишно производство на гиганта до 6 бройки.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

КС

Тези руснаци нали бяха големи авиостроители, защо купуват самолети от империалистите?
Анонимен's picture
Анонимен

висок

Защото рашките са добри по хвалбите и винаги ЩЕ....
Анонимен's picture
Анонимен

Егати ембаргото! Побира ли танкове?
Анонимен's picture
Анонимен

Руснаците ще ги боядисат зелени и ще се хвалят, че са руски и ще ги ползват за военни цели срещу Америка.
д-р Петроff's picture
д-р Петроff
д-р Петроff

д-р Петроff


Иран поръча 100 боинга и не се писаха такива бомби за спасяване.Тази сделка е като изплюване в здравето на руското самолетостроене.Руснаците на скоро представиха самолет в Иркутск. И Как няма да е в Иркутск,след като не може да долети до Масква?Общо правило е ,че руските авиолайнери возят 2 пъти по-малко пътници с 3 пъти повече гориво.
Анонимен's picture
Анонимен

Щот бяха друг модел. "Спасяването" е на конкретен модел (747), а не на компанията Boeing
Анонимен's picture
Анонимен

съверчик

Ама руснаците нямат ли си самолети собствено производство?
Анонимен's picture
Анонимен

Е по рубладжийска статия отдавна не бях че
Анонимен's picture
Анонимен

Не е за вярвяне, гледай

https://youtu.be/UDnBHSO4rg8


https://youtu.be/lIoe9hj6B4U


​руското автомобило и ракетостроене

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията