Със сребърен медал бяха отличени аптеките SOpharmacy от Британската бизнес асоциация по дизайн DBA.
Наградата е в широката категория Food and Drug Retailers (Търговия на дребно на храни и медикаменти) в годишните награди Design Effectiveness Awards. Те всяка година отличават брандовете, които комбинират красота и функционалност - работещ дизайн с реално измерим ефект за успеха на бизнеса.
Златото в категорията пелечят магазини със собствени продукти на британската верига Booths.
Така брандът, разработен с британските агенции Creative Leap and CCG през 2014-2015 г, се нарежда до компании от ранга на Intel, Unilever, GlaxoSmithKline, Financial Times и други - общо 42 проекта в 14 категории.
Екипът, който стои зад дизайна на SOpharmacy отбелязва, че работата им е била свързана както с много емоции, така и с много рационалност, а концепцията е била оформена след задълбочени проучвания на нуждите и очакванията на българските потребители.
Клиентите са улеснени и от ясните категории на продуктите без рецепта - "мама и бебе", "лице и тяло", "здравословен начин на живот" и други. Според проучвания на нагласите на клиентите, 100% от тях остават с позитивно впечатление, което изразяват с думи като "емоция", "доверие", "любов". 97% посочват, че биха се върнали, а над 50% - че биха я препоръчали на приятел.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни