В едно от редките си интервюта пред една напълно независима от него електронна медия той каза: 

"Медиите, които принадлежаха на моето семейство, са един от най-четените и харесвани медии в България. Аз също ги чета, харесвам ги, не мога да се отрека от тях. Те са на нивото, което импонира на широка част от българското общество. Те са на нивото, което допада и на самия мен."

Тъй като не е човек, който дава интервюта всеки ден, особено пред напълно независими от него медии, решихме да се запознаем с нивото, защото явно не се шегува. 

Затова взехме си ножичка, листче А 4 (1 бр.) и само последните 3 броя на двата вестника, които официално "принадлежаха на неговото семейство". С другите, които някак спонтанно пишат едни и същи неща в негова защита, решихме да не се занимаваме, тъй като нямаме никакви доказателства.

Фиг. 1, която си сглобихме с ножичките:  

Тук любопитни са поне две неща:

а) Че заглавието най-горе в ляво е част от отразяването на трагичните събития във Варна;

б) Че подготвеното листче А 4 не ни стигна.

Затова си взехме второ листче А 4:

Тук любопитни са още две неща:

а) Че новината най-горе си е най-горе и във вестника. Т.е. - преценена е като най-важна и е, казано на вестникарски език - чело на страницата.

б.) Че ни останаха още новини "на ниво", на решихме да не харчим повече листчета А4.

И понеже икономиката е логично нещо и следва железните пазарни механизми, доброто ниво няма как да остане недооценено. Особено в сферата на рекламата - където се говори за таргет групи, а преценката на влиянието е цяла наука... И особено от държавата.

Затова само в единия от споменатите два вестника, само в днешния му брой изброихме 5 (пет) възголемшки платени рекламни карета от Прокуратурата на Република България, още две от държавата и още три от европейски фондове. Които безпроблемно си добросъседстват с дописки на показаното по-горе безспорно високо ниво.

Който го може, си го може!

Напълно логично, положеният качествен труд е довел до силно рекламно плододаване, особено от страна на държавата.