Ad Config - Website header

 
×

Error message

Article_top

Министерството на европредседателството реши да защити клипа "Това е България". От предаването "Господари на ефира" по Нова тв откриха доста големи прилики между него и италиански клип. От министерството в официално съобщение обявиха, че се разграничават от "внушенията за плагиатство".

"Авторският колектив, разработил и реализирал идеята по представяне на страната ни следва общо установени световни практики и тенденции при филмиране, рекламиране и представяне на природните, културните и исторически дадености на една страна. При реализирането на клипа са използвани съвременните похвати и изразни средства, типични за този жанр", се казва в позицията на ведомството.

 

Освен това от министерството подчертават и големия успех на видеото.

"Клипът на Българското председателство на Съвета на ЕС „Това е България“ е гледан над 1 милион пъти само за 1 месец", пишат от министерството на Лиляна Павлова. 

И още успехи на клипа:

"Почти всички отзиви в медиите и социалните мрежи са изключително положителни. Доказват го резултатите – по 15 400 души на час са гледали в социалните мрежи филма за България, изготвен за ротационното ни председателство. Справката е за първите 48 часа след представянето на клипа."

Ето и още доводи защо клипът не е плагиатстван като специално се споменава "българщината":

"В този смисъл да се търсят и откриват прилики с други продукти е неоснователно и некоректно. Стойността на клипа е в оригиналния поглед на неговите автори, на начина и индивидуалния им прочит, с които представят клипа, а не по отношение на изразните средства.

Във видеото, изработено от фирмата, спечелила обществената поръчка – „Ди индъстри“ ООД, е представена красотата на България през четирите годишни сезона. Клипът показва пътуване през тях, характерни емблематични, исторически и културни паметници, традиции, съхранили духа на българщината през вековете до наши дни.

Фактът, че от официалното представяне на клипа – 5 януари 2018 г. досега, е гледан над 1 млн. пъти само в интернет, показва, че той е качествен и атрактивен продукт." 

 

Министерството на европредседателството реши да защити клипа "Това е България". От предаването "Господари на ефира" по Нова тв откриха доста големи прилики между него и италиански клип. От министерството в официално съобщение обявиха, че се разграничават от "внушенията за плагиатство".

"Авторският колектив, разработил и реализирал идеята по представяне на страната ни следва общо установени световни практики и тенденции при филмиране, рекламиране и представяне на природните, културните и исторически дадености на една страна. При реализирането на клипа са използвани съвременните похвати и изразни средства, типични за този жанр", се казва в позицията на ведомството.

 

Освен това от министерството подчертават и големия успех на видеото.

"Клипът на Българското председателство на Съвета на ЕС „Това е България“ е гледан над 1 милион пъти само за 1 месец", пишат от министерството на Лиляна Павлова. 

И още успехи на клипа:

"Почти всички отзиви в медиите и социалните мрежи са изключително положителни. Доказват го резултатите – по 15 400 души на час са гледали в социалните мрежи филма за България, изготвен за ротационното ни председателство. Справката е за първите 48 часа след представянето на клипа."

Ето и още доводи защо клипът не е плагиатстван като специално се споменава "българщината":

"В този смисъл да се търсят и откриват прилики с други продукти е неоснователно и некоректно. Стойността на клипа е в оригиналния поглед на неговите автори, на начина и индивидуалния им прочит, с които представят клипа, а не по отношение на изразните средства.

Във видеото, изработено от фирмата, спечелила обществената поръчка – „Ди индъстри“ ООД, е представена красотата на България през четирите годишни сезона. Клипът показва пътуване през тях, характерни емблематични, исторически и културни паметници, традиции, съхранили духа на българщината през вековете до наши дни.

Фактът, че от официалното представяне на клипа – 5 януари 2018 г. досега, е гледан над 1 млн. пъти само в интернет, показва, че той е качествен и атрактивен продукт." 

Коментари

Ахахахахаха...

Калинките са просто великолепни.

"следва общо установени световни практики и тенденции при филмиране, рекламиране и представяне на природните, културните и исторически дадености на една страна"

Не само не ги е срам, че крадат и плагиатстват, ами дори се гордеят със своето бездарие и неспособност.
Martin Martinov's picture
Martin Martinov
САМОсеПИТАМ

ДА БЕ.....

Те господарите от Италия ряпа са яли... Като са го гледали...
Докат са подавали сигнала на дъщерното си предаване в България..
Само иск за плагиатство ви трябва.. Щото туй не е дисертация за кандидат на физкултурните науки..
Ама вие пак едно си знайте - НЕПРОТИВОЕВРОПРЕЦЕДАТЕЛСВУВАЙТЕ!!!

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета