Article_top

Американската компания Amazon за пръв път ще предава на живо в интернет мачове от английската Висша лига от 2019 г., съобщи в. "Гардиън".

Корпорацията, започнала като онлайн магазин, е надделяла над BT Group и Sky, които досега държаха ексклузивните права за излъчването на мачовете от най-популярната и най-печеливша спортна лига на света.

Разбира се, BT и Sky ще продължат да излъчват най-много мачове - 52 и 128 съответно. Amazon получава ексклузивни права само за по два пакета от по 10 срещи на сезон. 

Идеята да се предлагат онлайн пакети от Висшата лига е на изпълнителния й директор Ричърд Скъдамор. Той се опитва да привлече заможните онлайн гиганти като YouTube, Facebook и Netflix, за да увеличи печалбите на изпиталата за пръв път загуби английска Висша лига.

Amazon работи усилено върху придобиването на медийни права на местни спортни събития в последната година. През април компанията плати десетки милиони долари за ексклузивни права във Великобритания за излъчване на Откритото първенство на САЩ в тениса.

По-късно успя да надделее над Sky в сделка за 50 милиона паунда за правата на ATP World Tour. Успя да възобнови и правата за неексклузивно стриймване на професионална лига на САЩ по американски футбол (НФЛ).

Facebook пък се прицели в други спортове - бейзбола и индийската лига по крикет.

 

Американската компания Amazon за пръв път ще предава на живо в интернет мачове от английската Висша лига от 2019 г., съобщи в. "Гардиън".

Корпорацията, започнала като онлайн магазин, е надделяла над BT Group и Sky, които досега държаха ексклузивните права за излъчването на мачовете от най-популярната и най-печеливша спортна лига на света.

Разбира се, BT и Sky ще продължат да излъчват най-много мачове - 52 и 128 съответно. Amazon получава ексклузивни права само за по два пакета от по 10 срещи на сезон. 

Идеята да се предлагат онлайн пакети от Висшата лига е на изпълнителния й директор Ричърд Скъдамор. Той се опитва да привлече заможните онлайн гиганти като YouTube, Facebook и Netflix, за да увеличи печалбите на изпиталата за пръв път загуби английска Висша лига.

Amazon работи усилено върху придобиването на медийни права на местни спортни събития в последната година. През април компанията плати десетки милиони долари за ексклузивни права във Великобритания за излъчване на Откритото първенство на САЩ в тениса.

По-късно успя да надделее над Sky в сделка за 50 милиона паунда за правата на ATP World Tour. Успя да възобнови и правата за неексклузивно стриймване на професионална лига на САЩ по американски футбол (НФЛ).

Facebook пък се прицели в други спортове - бейзбола и индийската лига по крикет.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията