Article_top

Координаторите на парламентарните групи в Комисиято по транспорт и туризъм в Европарламента не се разбраха на вечерно заседание днес за промените в пакета „Мобилност 1“, засягащ шофьорите и превозвачите, научи Клуб Z.

Това означава, че пакетът, известен още като „Макрон“, няма да влезе в пленарна зала в Страсбург през февруари.

Очаква се той да бъде отново обсъден в транспортната комисия към края на този месец.

 
На 10 януари комисията подкрепи най-неизгодното за България предложение от плана „Макрон“. То е на германския евродепутат Исмаил Ертуг и предвижда задължително връщане на превозните средства в страната, в която е базирана фирмата. Това трябва да става веднъж на три седмици, последвано от едноседмична почивка. Подкрепено бе и предложение за каботажа,предвиждащо на всеки пет дни „охладителен период“ от 60 часа, в който водачите трябва да се връщат у дома.

Членовете на комисията не се трогнаха от съпътстващите гласуването протести край Европарламента на шофьори от България, Румъния, Ункария, Полша, Испания и Португалия.

Пакетът обаче се състои от три предложения. Другите две бяха отхвърлени на 10 януари, което също не позволява пакетът да влезе в пленарна зала.

 

Координаторите на парламентарните групи в Комисиято по транспорт и туризъм в Европарламента не се разбраха на вечерно заседание днес за промените в пакета „Мобилност 1“, засягащ шофьорите и превозвачите, научи Клуб Z.

Това означава, че пакетът, известен още като „Макрон“, няма да влезе в пленарна зала в Страсбург през февруари.

Очаква се той да бъде отново обсъден в транспортната комисия към края на този месец.

 
На 10 януари комисията подкрепи най-неизгодното за България предложение от плана „Макрон“. То е на германския евродепутат Исмаил Ертуг и предвижда задължително връщане на превозните средства в страната, в която е базирана фирмата. Това трябва да става веднъж на три седмици, последвано от едноседмична почивка. Подкрепено бе и предложение за каботажа,предвиждащо на всеки пет дни „охладителен период“ от 60 часа, в който водачите трябва да се връщат у дома.

Членовете на комисията не се трогнаха от съпътстващите гласуването протести край Европарламента на шофьори от България, Румъния, Ункария, Полша, Испания и Португалия.

Пакетът обаче се състои от три предложения. Другите две бяха отхвърлени на 10 януари, което също не позволява пакетът да влезе в пленарна зала.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Защо само Иван Гешев е номиниран за главен прокурор?