Article_top

Финансовото министерство е склонно да направи изключение и да удължи срока за въвежда на новия софтуер и касови апарати за регистрираните по ДДС търговци. Изключение обаче ще се направи само и единствено за големите фирми с компютърни системи за управление на продажбите, за които е нужен нов софтуер. За тях срокът ще бъде удължен до края на септември. Това няма да важи за малките търговци и за тях срокът остава до края на март, съобщи бТВ министърът на финансите Владислав Горанов.

Министър Горанов сподели, че за новите правила на данъчните служби се знае от август миналата година и не разбира защо търговците са затруднени да приведат обектите си според новите изисквания. 

Над 180 000 търговски дружества, регистрирани по ДДС, ще трябва да отделят средно по 550 лв. за нови фискални устройства и актуализация на софтуера. Сумата включва около 240 лв. за нов касов апарат и средно около 300 лв. за внедряването на софтуера от фирма, получила лиценз от Националната агенция за приходите (НАП). На практика обаче таксата, която ще трябва да плащат фирмите за поддръжката на софтуера, не е еднократна, а всяка година ще бъде средно по 300 лв., но може да се плаща на вноски, обясниха миналия месец от приходната агенция.

 
За какво са ни урни, бюлетини, пликове, протоколи? Стига един касов апарат. Снимка БГНЕС

Финансовото министерство е склонно да направи изключение и да удължи срока за въвежда на новия софтуер и касови апарати за регистрираните по ДДС търговци. Изключение обаче ще се направи само и единствено за големите фирми с компютърни системи за управление на продажбите, за които е нужен нов софтуер. За тях срокът ще бъде удължен до края на септември. Това няма да важи за малките търговци и за тях срокът остава до края на март, съобщи бТВ министърът на финансите Владислав Горанов.

Министър Горанов сподели, че за новите правила на данъчните служби се знае от август миналата година и не разбира защо търговците са затруднени да приведат обектите си според новите изисквания. 

Над 180 000 търговски дружества, регистрирани по ДДС, ще трябва да отделят средно по 550 лв. за нови фискални устройства и актуализация на софтуера. Сумата включва около 240 лв. за нов касов апарат и средно около 300 лв. за внедряването на софтуера от фирма, получила лиценз от Националната агенция за приходите (НАП). На практика обаче таксата, която ще трябва да плащат фирмите за поддръжката на софтуера, не е еднократна, а всяка година ще бъде средно по 300 лв., но може да се плаща на вноски, обясниха миналия месец от приходната агенция.

Коментари

i l's picture
i l
ivanll

Гениално!

Само за големите отсрочка, амааа малките що не се оправят? Ама за големите може. Браво! Голям боклук е тоя Горанов!

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията