Article_top

Постъпило е предложение пакетът „Мобилност 1“, известен още като „Плана Макрон“, да влезе в дневния ред на предпоследната сесия на настоящия Европарламент. Той засяга правилата за командироването на работници в ЕС и доведе до протести в Европа и България.

Това съобщи пред Клуб Z Асим Адемов (ГЕРБ/ЕНП). Сесията започва на 25-ти март в Страсбург. 

"В 17 ч в понеделник, когато се очаква да бъде гласувано това предложение, българските депутати ще гласуваме то да отпадне. Надяваме се то да остане за следващия Европарламент“, добави Адемов.

Българските превозвачи пък организират протест в датата на сесията в Страсбург, съобщи Ангел Джамбазки (ВМРО/Европейски консерватори). Затова в момента се иска разрешение от общината в града. 

В началото на тази година всички български евродепутати излязоха в Брюксел да подкрепят пристигналите за протест превозвачи и шофьори. Всички те смятат, че пакетът ги ощетява. Особено неприемливо за тях е задължителното връщане най-малко веднъж на 4 седмици на шофьорите в страната, където е базирана фирмата им.

 
Европейският парламент в Страсбург. Снимка БГНЕС

Постъпило е предложение пакетът „Мобилност 1“, известен още като „Плана Макрон“, да влезе в дневния ред на предпоследната сесия на настоящия Европарламент. Той засяга правилата за командироването на работници в ЕС и доведе до протести в Европа и България.

Това съобщи пред Клуб Z Асим Адемов (ГЕРБ/ЕНП). Сесията започва на 25-ти март в Страсбург. 

"В 17 ч в понеделник, когато се очаква да бъде гласувано това предложение, българските депутати ще гласуваме то да отпадне. Надяваме се то да остане за следващия Европарламент“, добави Адемов.

Българските превозвачи пък организират протест в датата на сесията в Страсбург, съобщи Ангел Джамбазки (ВМРО/Европейски консерватори). Затова в момента се иска разрешение от общината в града. 

В началото на тази година всички български евродепутати излязоха в Брюксел да подкрепят пристигналите за протест превозвачи и шофьори. Всички те смятат, че пакетът ги ощетява. Особено неприемливо за тях е задължителното връщане най-малко веднъж на 4 седмици на шофьорите в страната, където е базирана фирмата им.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

За кого ще гласувате на изборите за Европейски парламент?