Article_top

Трима български депутати не присъстваха по различни причини на гласуването в пленарната зала на Европарламента. Липсата им се оказа фатална и пакетът „Мобилност 1“ за превозвачите, известен още като плана „Макрон“, не отпадна от дневния ред и ще бъде гласуван на 27 март.

Точно два гласа не достигнаха - 154 срещу 156. Това означава, че гласовете на нашите трима представители в ЕП биха могли да изиграят решаваща роля.

Тримата отсъствали български представители са Неджми Али (ДПС, АЛДЕ), Светослав Малинов (ДСБ, ЕНП) и Николай Бареков („България без цензура“, Европейски консерватори и реформисти).

След като пакетът бе вкаран в пленарната зала само с два гласа „за“, веднага последваха възклицания от рода на „Скандал!“, визирайки тримата неучаствали в гласуването български депутати.

Малинов заяви, че самолетът му е закъснял и поради тази причина не е успял да отиде на гласуването. Всъщност с този полет той не е имал голям шанс да влезе в зала, твърдят негови колеги евродепутати. Самолетът каца във Франкфурт и следват около три часа път до Страсбург. В случая той е пристигнал във Франкфурт малко преди 16:30 ч., с час закъснение. Но и да беше спазен графикът, пак трудно би могъл да пристигне за гласуването в 17 ч. предвид пътуването с автобус до Страсбург.

Николай Бареков пък не е имал никакво намерение да подкрепя останалите си български колеги, които заемат позицията на нашите превозвачи. 

"Днес не участвах в гласуването ЗА бизнеса на транспортните олигарси и по този начин ПОДКРЕПЯМ по-добри условия за труд и по-високи доходи за българските работници. Аз съм против робските условия на труд за българските шофьори на тежкотоварни камиони", написа той в профила си във фейсбук.

Пред Клуб Z Бареков заяви, че е пътувал заедно със Светослав Малинов в самолета. Българските представители в ЕП потвърдиха, че двамата изобщо не са били в залата въпреки усилията на българския транспортен министър Росен Желязков да осигури "бързо трасе". 

А Неджми Али сподели, че си е останал в България поради важни семейни причини.

"Бесен съм"

"Резултатът е изключително разочароващ. Аз ще изляза от политическата коректност и ще кажа направо: Бесен съм от този резултат! И знаете ли защо? Защото ние имаме 17 членове от 700 в ЕП. (В действителност общият брой на евродепутатте е 751 - б.р.) Тези 17 души можеха да решат мача, да решим проблема на половин Европа!", коментира гневно транспортният министър Росен Желязков веднага след гласуването.

"Два гласа не ни достигнаха. Какво означава това? - Означава, че Европа е разделена. Дори в Европейския парламент. Ние сме единни. Това, че един, двама, трима – не коментирам причините, може да са сериозни, може да са имали проблем. Ще ги разберем допълнително. Но това, че можеше да го решим, е причина да ни е яд. Ние в момента загубихме нашия мач в последната минута на продължението", допълни министърът.

И в заключение се закани:

Аз ще го кажа така: Това пакетче няма да стане. И няма да използвам онзи термин от 30-те години – No pasaran, а ще кажа Forget about it."

В началото на тази година - на 10 януари, български евродепутати излязоха в Брюксел да подкрепят пристигналите за протест превозвачи и шофьори. Те смятат, че пакетът ги ощетява. Особено неприемливо за тях е задължителното връщане най-малко веднъж на 4 седмици на шофьорите в страната, където е базирана фирмата им.

Български превозвачи и техни колеги от Източна Европа заявиха, че ще протестират пред Европарламента в сряда, когато се обсъжда планът „Макрон“.

 

Трима български депутати не присъстваха по различни причини на гласуването в пленарната зала на Европарламента. Липсата им се оказа фатална и пакетът „Мобилност 1“ за превозвачите, известен още като плана „Макрон“, не отпадна от дневния ред и ще бъде гласуван на 27 март.

Точно два гласа не достигнаха - 154 срещу 156. Това означава, че гласовете на нашите трима представители в ЕП биха могли да изиграят решаваща роля.

Тримата отсъствали български представители са Неджми Али (ДПС, АЛДЕ), Светослав Малинов (ДСБ, ЕНП) и Николай Бареков („България без цензура“, Европейски консерватори и реформисти).

След като пакетът бе вкаран в пленарната зала само с два гласа „за“, веднага последваха възклицания от рода на „Скандал!“, визирайки тримата неучаствали в гласуването български депутати.

Малинов заяви, че самолетът му е закъснял и поради тази причина не е успял да отиде на гласуването. Всъщност с този полет той не е имал голям шанс да влезе в зала, твърдят негови колеги евродепутати. Самолетът каца във Франкфурт и следват около три часа път до Страсбург. В случая той е пристигнал във Франкфурт малко преди 16:30 ч., с час закъснение. Но и да беше спазен графикът, пак трудно би могъл да пристигне за гласуването в 17 ч. предвид пътуването с автобус до Страсбург.

Николай Бареков пък не е имал никакво намерение да подкрепя останалите си български колеги, които заемат позицията на нашите превозвачи. 

"Днес не участвах в гласуването ЗА бизнеса на транспортните олигарси и по този начин ПОДКРЕПЯМ по-добри условия за труд и по-високи доходи за българските работници. Аз съм против робските условия на труд за българските шофьори на тежкотоварни камиони", написа той в профила си във фейсбук.

Пред Клуб Z Бареков заяви, че е пътувал заедно със Светослав Малинов в самолета. Българските представители в ЕП потвърдиха, че двамата изобщо не са били в залата въпреки усилията на българския транспортен министър Росен Желязков да осигури "бързо трасе". 

А Неджми Али сподели, че си е останал в България поради важни семейни причини.

"Бесен съм"

"Резултатът е изключително разочароващ. Аз ще изляза от политическата коректност и ще кажа направо: Бесен съм от този резултат! И знаете ли защо? Защото ние имаме 17 членове от 700 в ЕП. (В действителност общият брой на евродепутатте е 751 - б.р.) Тези 17 души можеха да решат мача, да решим проблема на половин Европа!", коментира гневно транспортният министър Росен Желязков веднага след гласуването.

"Два гласа не ни достигнаха. Какво означава това? - Означава, че Европа е разделена. Дори в Европейския парламент. Ние сме единни. Това, че един, двама, трима – не коментирам причините, може да са сериозни, може да са имали проблем. Ще ги разберем допълнително. Но това, че можеше да го решим, е причина да ни е яд. Ние в момента загубихме нашия мач в последната минута на продължението", допълни министърът.

И в заключение се закани:

Аз ще го кажа така: Това пакетче няма да стане. И няма да използвам онзи термин от 30-те години – No pasaran, а ще кажа Forget about it."

В началото на тази година - на 10 януари, български евродепутати излязоха в Брюксел да подкрепят пристигналите за протест превозвачи и шофьори. Те смятат, че пакетът ги ощетява. Особено неприемливо за тях е задължителното връщане най-малко веднъж на 4 седмици на шофьорите в страната, където е базирана фирмата им.

Български превозвачи и техни колеги от Източна Европа заявиха, че ще протестират пред Европарламента в сряда, когато се обсъжда планът „Макрон“.

Коментари

Martin Martinov's picture
Martin Martinov
САМОсеПИТАМ

???????????????

Измекярина ДУДУКОФФ не си заслужава да се коментира.. От букета с гербери за ДА СЕ СВЕТИ ИМЕТО МУ и интервюто от СНН за ходенето му при Обамчо.. "Великия българин" бе много ангажиран да се сражава и той с Йончевата в говорилнята с Байрактаровия..
Неджми Али - за български евродупетатин да го наречем заслужава ли си да се трие клавиатурата..
МАЛИНОВИЯТ обаче си заслужава.. ДСБ вече на Демократи за СЛАБА БЪЛГАРИЯ ли се е прекръстила???
И що ли за евродупетатите ни няма - "Който не ходи на работа не трябва да яде!"???

Сърцата статия - сърцат и сладкодумен министър :))

Няма кой да защити правото на нашите шофьори да пикаят в бутилка и да спят в кабините срещу стотинки, докато собствениците на компаниите си строят дворци и тънат в ориенталски разкош. Тц, тц, тц.
Martin Martinov's picture
Martin Martinov
САМОсеПИТАМ

???????????????

Ако някой смята, че българските шофьори ще спрат да да пикаят в бутилка и да спят в кабините срещу ЕВРОЦЕНТОВЕ жестоко се лъже.. Само, че ще правят това за френски, испански, немски и т.н. ЧУЖДИ собственици..
И по някой от 400-те нови паркинзи, за които ЕК осигури финансиране да се изграждат във Испания, Франция, Германия и т.н... Но за България - за вас няма евра за паркинзи..
Българските собственици - те ще продължат да си живеят в дворците..
Българските банки ще станат най-големите дилъри за ТИР-ове..
А българските шофьори ще се присъединят към НАЙ-ГОЛЕМИЯ ЧУЖДЕСТРАНЕН ИНВЕСТИТОР за 2018-та г. .. Българите, работещи в чужбина..

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кога ще приключи ремонтът на „Графа“?