Article_top

Макет в пълен мащаб на салона на руско-китайския широкофюзелажен самолет СиАр929 (CR929) ще бъде представен за първи път на руския Международен авиокосмически салон (МАКС-2019) през втората половина на август, съобщи в Москва представителят на китайското министерство на промишлеността и информацията Минхуа Цян, цитиран от ТАСС.

По думите му китайското присъствие на изложението ще бъде мащабно.

Проектът СиАр929 за първи път бе представен на международния авиосалон "Еършоу Чайна-2018", състоял се през ноември миналата година в Чжухай.
Александър Левин, генерален директор на фирмата организатор на изложението Авиосалон каза, че вече има регистрирани 300 компании от 21 страни за участие в МАКС -2019.

Очаква се броят на участниците да нарасне до 700. Четиринадесетият международен авиокосмически салон МАКС - 2019 ще се проведе от 27 август до 1 септември в град Жуковски, близо до Москва.

БТА

 

Макет в пълен мащаб на салона на руско-китайския широкофюзелажен самолет СиАр929 (CR929) ще бъде представен за първи път на руския Международен авиокосмически салон (МАКС-2019) през втората половина на август, съобщи в Москва представителят на китайското министерство на промишлеността и информацията Минхуа Цян, цитиран от ТАСС.

По думите му китайското присъствие на изложението ще бъде мащабно.

Проектът СиАр929 за първи път бе представен на международния авиосалон "Еършоу Чайна-2018", състоял се през ноември миналата година в Чжухай.
Александър Левин, генерален директор на фирмата организатор на изложението Авиосалон каза, че вече има регистрирани 300 компании от 21 страни за участие в МАКС -2019.

Очаква се броят на участниците да нарасне до 700. Четиринадесетият международен авиокосмически салон МАКС - 2019 ще се проведе от 27 август до 1 септември в град Жуковски, близо до Москва.

БТА

Коментари

Petyo9's picture
Petyo9
Petyo9

Руснаците

имат прекрасни конструктори, огромни производствени мощности, стотици хиляди добре обучени кадри. Имат още невероятно количество суровини, полуфабрикати и компоненти за авиационната индустрия. На първо четене биха могли да залеят целия свят с качествени и евтини самолети. Но нямат шанс. Качествена и едновременно с това евтина продукция се ражда само (и единствено) в условия на свободен пазар и честна конкуренция. Това пък е възможно само (и единствено) в демократична страна с върховенство на правото и закона. В авторитарна Русия, с нейния олигархичен тип икономика могат да направят прекрасен самолет. Могат да направят и много евтин самолет. Но прекрасен и много евтин е утопия за руската действителност. Ето защо руските авиопревозвачи почти изцяло преминаха на западна техника. На пръсти се броят бордовете руско (съветско) производство и то само по вътрешните им линии.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията