Article_top

Най-големият магазин в света - Amazon ще затвори своите дигитални витрини в Китай, съобщи Engadget. 

Причината - компанията не може да се бори с бързото развитие на местната конкуренция.

На 18 юли сайтът Amazon.cn ще затвори. Той е предимно за местни производители. Разбира се, глобалният Amazon.com и други услуги на компанията като Kindle и неговата библиотека и видеостриймингът Prime остават.

Според "Уолстрийт Джърнъл" Amazon обсъжда евентуално сливане с основен китайски конкурент Kaola. Потенциалната сделка може да стане с размяна акция за акция, но засега и двете компании отказват коментар.

Amazon стъпи в Поднебесната империя през 2004 г., когато купи Joyo.com, един от местните най-големи продавачи на книги, музика и видео. С времето обаче техният сайт стана популярен най-вечер за внос на международни стоки. А тези, които китайските производители не са копирали за по-малко пари, не са много. Така през 2018 г. Amazon държеше едва 6% от е-пазара в страната. Kaola и Alibaba - 25% и 32%.

Разбира се, Amazon като една от най-големите компании в света може да се наложи на пазара, но с оглед на политическата ситуация и големите разходи при подобен ход, видно висшият мениджмънт е решил, че е по-разумно да отстъпи пред китайците.

 

Най-големият магазин в света - Amazon ще затвори своите дигитални витрини в Китай, съобщи Engadget. 

Причината - компанията не може да се бори с бързото развитие на местната конкуренция.

На 18 юли сайтът Amazon.cn ще затвори. Той е предимно за местни производители. Разбира се, глобалният Amazon.com и други услуги на компанията като Kindle и неговата библиотека и видеостриймингът Prime остават.

Според "Уолстрийт Джърнъл" Amazon обсъжда евентуално сливане с основен китайски конкурент Kaola. Потенциалната сделка може да стане с размяна акция за акция, но засега и двете компании отказват коментар.

Amazon стъпи в Поднебесната империя през 2004 г., когато купи Joyo.com, един от местните най-големи продавачи на книги, музика и видео. С времето обаче техният сайт стана популярен най-вечер за внос на международни стоки. А тези, които китайските производители не са копирали за по-малко пари, не са много. Така през 2018 г. Amazon държеше едва 6% от е-пазара в страната. Kaola и Alibaba - 25% и 32%.

Разбира се, Amazon като една от най-големите компании в света може да се наложи на пазара, но с оглед на политическата ситуация и големите разходи при подобен ход, видно висшият мениджмънт е решил, че е по-разумно да отстъпи пред китайците.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

За кого ще гласувате на изборите за Европейски парламент?