Article_top

"Бойко Борисов Live TV" и днес предлага интересна програма на зрителите. Този път обиколките на премиера и на антуража му, съставляващ един вицепремиер и двама министри, са посветени на жп инфраструктурата. От сутринта министър-председателят, заместникът му Томислав Дончев и титулярите в министерствата на транспорта и финансите Росен Желязков и Владислав Горанов поставят релси, общуват със строители по обекти, инспектират, отчитат свършено и планувано, в почивката слушат музика, а след нея - "подкараха" и влака. 

Всички тези дейности се разкриват от няколкото (до момента) живи включвания в профила на Борисов във фейсбук. Първа спирка бе участък от жп линията София-Пловдив. По стара традиция Борисов бе зад волана, а членовете на кабинета се возеха.

"Здраво, наборе, как е? Ела те видим" - свали премиерът шофьор на тежкотоварна машина и започна да го разпитва: "Какво караш? А бачкате ли яко?" На пътя се изпречва и багерист. Следва сходен диалог: "Ела да те видим. Живо-здраво! Как се казваш? Каква е тая машина? Какво правите? Ама работите ли здраво? Плащат ли добре?"

Задоволен от отговорите Борисов продължава по пътя докато Желязков обяснява от задната седалка какво се строи.

Вече на място делегацията наблюдава полагането на нов железен път по отсечката София-Елин Пелин, част от жп линията София-Пловдив. С изграждането на този и другите участъци ще се постигне намаляване на времето за пътуване между София и Пловдив до 1 час и 10 минути. Сега това кратко разстояние се пътува за 2 часа и 30 минути или за 3 часа - в зависимост от това дали влакът е пътнически или бърз.

"Също така ще се създаде възможност придвижването на хората от крайградските зони към София и обратно да се поеме от жп транспорт в тясна връзка с градския транспорт, основно метрото. Това ще даде удобна алтернатива на над 3000 човека от Елин Пелин, Казичене, Искър и др., които ежедневно пътуват с автомобилите си към София. 

При изпълнението на проекта ще бъдат реконструирани 6 броя мостове, ще се премахнат прелези и на тяхно място ще се построят 17 броя нови надлези и подлези. В 6 гари ще се модернизират пероните за улеснен достъп на гражданите и лицата с намалена подвижност. Проектът се финансира по Механизма за Свързана Европа и е на обща стойност 133 млн. лв., от които 113 млн. лв. безвъзмездна помощ от ЕС и 20 млн. лв. национално съфинансиране.

В строителството  на трасето са ангажирани 6-7000 души, стана ясно от думите на транспортния министър Росен Желязков. След завършването на отсечката влаковете по нея ще се движат със 160-200 км/ч. В този програмен период се работи по рехабилитацията на 30 жп гари", съобщиха допълнителна информация за днешните обиколки на обекти от правителствената пресслужба.

Камера. Пак на път. Но този път министрите не обясняват какво вижда драгият зрител, защото в купето гърми великото парче на Led Zepellin ''Whole Lotta Love" - посветено вероятно на Росен Желязков, сам музикант с дори издаден албум.

Следващо видео. Пътниците пристигат на гара Пазарджик. След кратък оглед на приемното здание следва качване на влак който ще премине по трасе за скоростно движение, "изградено по европейските стандарти за проектиране на скоростни линии за пътнически превози".

- Кой ще кара влака? - пита Борисов машиниста.

- Аз ще го карам, ако искате вие.

- Не, не, аз нямам книжка за влак. Влади, колко влака ще купим? - обръща се Борисов към финансовия министър. 

А той отговаря както приляга на един пазител на държавното ковчеже:

- Рано е да се каже

В кабината на локомотива духът е приповдигнат. И се разказва следният виц:

"Нали знаеш колко лицеви опори може да направи Бойко Борисов? - Всичките."

- Премиерът Борисов ли кара влака? - пита жена отвън.

- Не, возиме се, успокоява я премиерът Борисов.

И влакът тръгва. Ако премиерът имаше "книжка за влак", можеше да бъде сравнен с цар Борис, който известно е, сам е карал всякакви влакове, в т.ч. теснолинейката.

Ключови думи
 

"Бойко Борисов Live TV" и днес предлага интересна програма на зрителите. Този път обиколките на премиера и на антуража му, съставляващ един вицепремиер и двама министри, са посветени на жп инфраструктурата. От сутринта министър-председателят, заместникът му Томислав Дончев и титулярите в министерствата на транспорта и финансите Росен Желязков и Владислав Горанов поставят релси, общуват със строители по обекти, инспектират, отчитат свършено и планувано, в почивката слушат музика, а след нея - "подкараха" и влака. 

Всички тези дейности се разкриват от няколкото (до момента) живи включвания в профила на Борисов във фейсбук. Първа спирка бе участък от жп линията София-Пловдив. По стара традиция Борисов бе зад волана, а членовете на кабинета се возеха.

"Здраво, наборе, как е? Ела те видим" - свали премиерът шофьор на тежкотоварна машина и започна да го разпитва: "Какво караш? А бачкате ли яко?" На пътя се изпречва и багерист. Следва сходен диалог: "Ела да те видим. Живо-здраво! Как се казваш? Каква е тая машина? Какво правите? Ама работите ли здраво? Плащат ли добре?"

Задоволен от отговорите Борисов продължава по пътя докато Желязков обяснява от задната седалка какво се строи.

Вече на място делегацията наблюдава полагането на нов железен път по отсечката София-Елин Пелин, част от жп линията София-Пловдив. С изграждането на този и другите участъци ще се постигне намаляване на времето за пътуване между София и Пловдив до 1 час и 10 минути. Сега това кратко разстояние се пътува за 2 часа и 30 минути или за 3 часа - в зависимост от това дали влакът е пътнически или бърз.

"Също така ще се създаде възможност придвижването на хората от крайградските зони към София и обратно да се поеме от жп транспорт в тясна връзка с градския транспорт, основно метрото. Това ще даде удобна алтернатива на над 3000 човека от Елин Пелин, Казичене, Искър и др., които ежедневно пътуват с автомобилите си към София. 

При изпълнението на проекта ще бъдат реконструирани 6 броя мостове, ще се премахнат прелези и на тяхно място ще се построят 17 броя нови надлези и подлези. В 6 гари ще се модернизират пероните за улеснен достъп на гражданите и лицата с намалена подвижност. Проектът се финансира по Механизма за Свързана Европа и е на обща стойност 133 млн. лв., от които 113 млн. лв. безвъзмездна помощ от ЕС и 20 млн. лв. национално съфинансиране.

В строителството  на трасето са ангажирани 6-7000 души, стана ясно от думите на транспортния министър Росен Желязков. След завършването на отсечката влаковете по нея ще се движат със 160-200 км/ч. В този програмен период се работи по рехабилитацията на 30 жп гари", съобщиха допълнителна информация за днешните обиколки на обекти от правителствената пресслужба.

Камера. Пак на път. Но този път министрите не обясняват какво вижда драгият зрител, защото в купето гърми великото парче на Led Zepellin ''Whole Lotta Love" - посветено вероятно на Росен Желязков, сам музикант с дори издаден албум.

Следващо видео. Пътниците пристигат на гара Пазарджик. След кратък оглед на приемното здание следва качване на влак който ще премине по трасе за скоростно движение, "изградено по европейските стандарти за проектиране на скоростни линии за пътнически превози".

- Кой ще кара влака? - пита Борисов машиниста.

- Аз ще го карам, ако искате вие.

- Не, не, аз нямам книжка за влак. Влади, колко влака ще купим? - обръща се Борисов към финансовия министър. 

А той отговаря както приляга на един пазител на държавното ковчеже:

- Рано е да се каже

В кабината на локомотива духът е приповдигнат. И се разказва следният виц:

"Нали знаеш колко лицеви опори може да направи Бойко Борисов? - Всичките."

- Премиерът Борисов ли кара влака? - пита жена отвън.

- Не, возиме се, успокоява я премиерът Борисов.

И влакът тръгва. Ако премиерът имаше "книжка за влак", можеше да бъде сравнен с цар Борис, който известно е, сам е карал всякакви влакове, в т.ч. теснолинейката.

Коментари

Blagovesta Vasileva's picture
Blagovesta Vasileva
тутифрути

ТОЙ

няма почивен ден. Всяка събота и неделя обикаля като един Левски страната и буни народа. Идва борбата-местни избори. Взеха главата на главния войвода, сега той ще покаже на народа кой е онзи, който работи за неговото благоденствие. Стига се е крил.

Ако са звучали Цепелин - значи не ББ е избирал музиката :)))

Знаем неговите предпочитания към Весна Змиянац. Нищо че навремето, когато "Стандарт" градяха имиджа му на непобедим секретар на МВР, който денонощно "бори" престъпността - пишеха, как пурата му догаряла самотно, а по коридорите на МВР се чували "блусовете на ЛеОнард Коен" :))))
Калина Христова's picture
Калина Христова
Трайчо Костов

А #КОЙ е строител? Пеев.

Избраният изпълнител "Келет – АБ" получи най-висока комплексна оценка от 99.23 точки и даде най-ниската цена. В дружеството влизат унгарската "Келеб УТ" и хасковската "АБ". И двете компании нямат опит в строителството на железопътни обекти у нас.

Българската фирма е специализирана в пътното строителство. Тя е средно голяма компания с 260 души персонал и оборот от 17 млн. лв. за 2015 г. Това е два пъти по-малко спрямо предходната година, когато "АБ" имаше приходи от над 35.7 млн. лв. Дружеството реализира печалба от 292 хил. лв., показва още финансовият му отчет за 2015 г.

Компанията е с ипотекирани имоти в полза на ОББ и "Алианц Банк". За да може да започне строителството на жп линията София – Елин Пелин, "АБ" е получила заем от близо 29 млн. лв. от Българската банка за развитие (ББР) на 19 август 2016 г., става ясно от Търговския регистър. Кредитът се отпуска на три транша – до 11 млн. лв., до 6 млн. лв., а третата линия е за банковата гаранция за изграждането на жп отсечката.

В последните години ББР финансираше обекти на "Водстрой 98", която министри свързаха с депутата от ДПС Делян Пеевски, макар да няма директна връзка с него.

В Търговския регистър не се открива връзка на Пеевски и с "АБ", макар че в строителния бранш разказват, че това е новата му придобивка. Официално дружеството е собственост на "Пътстрой 97" АД (97.91%), а останалият дял е на Станимир Русинов Милев. Той е и единият от акционерите в "Пътстрой 97" с дял от 43.91%. Другият е Телят Сали Хасан с 53.59%. В Търговския регистър не е посочено чии са останалите 6% от дружеството. Телят Хасан е бил общински съветник от ДПС в Хасково в мандат 2011 – 2015 г.
http://finance.klamer.bg/%D0%A4%D0%B8%D1%80%D0%BC%D0%B8-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B6%D0%BF-%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%82-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%8F%D1%82-%D0%BE%D1%82%D1%81%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%95%D0%BB%D0%B8%D0%BD-%D0%9F%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BD
Gotse Delchev's picture
Gotse Delchev
Gotse Delchev

Каъзват, Той, скромничмкият, напоследък осъзнал, че

не е безсмъртен, тоест не е Олимпиец!

Потвържддава го и с отказа, Той да подкара локомотива, както Цар Борис ІІІ е направил при откриване на ЖП лнията Пловдив – Перущица, но разбира се, той имал и съответната правоспособност..

Уважаеми г-н Премиер, и сто джипа бронирани и 200 локомотива да подкарате, пак ще сте същият, ако, като премиер, не извършите чисто премиерските си задъ лжения, а не развлекателни програми.

Задачата Ви, като премиер, е да опазите границите и назависимостта на Отечеството, да изгоните всички чуждестранни шмекери, които се месят във вътрешните ни дела, по най-сериозните проблеми да не вземате сам решения, защото не сте Бог, да заздравите клатещата се българска идентичност, да подобрите живота на българите, да се замислите как живеят пенсионерите с пенсии между 200 и 350-400 лаева, как си плащат сметките, лекарствата…и обобщено – да не харизвате на никого Отечеството, дори и на Зевс, Богът на Боговете!

Г-н Праемиер, историята не прощава! Помислете за честта и за името си!

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията