Article_top

Потресаващата касова бележка от курорта Албена предизвика масово възмущение в социалните мрежи.

Както Клуб Z писа, на нея се виждаше как компания е платила за пица "Пеперони" 29 лв., за бутилка минерална вода от 1,5 л. - още 11 лв., и практически с още два артикула - една бира и една фанта, сметката става 50.20 лв.

Снимките на касови бележки с абсурдно високи цени предизвикаха масово възмущение от това, което се случва по морето на фона на значително по-малкия брой туристи през тази година, съобщава днес и Нова тв.

„С моя екип знаем какво сме поръчали и си правим много бързо сметка кой какво е ял и пил. И ми направи впечатление, че е доста висока сметката. И се загледах в цената на водата. В касовата бележка пишеше 11 лева. Направи ми впечатление, че и пърленката струваше 9,50 лева”, обясни пред телевизията Васко Чергов, един от хората, публикували снимки в социалната мрежа.

Чергов допълни, че преди да си поръчат, той и неговата компания са разгледали менюто и си поръчали храна, която в никой случай не е във висок ценови диапазон. 

Собственикът на заведението не се смущава, а си има свое обяснение - цените на минералната вода и пицата са толкова високи поради факта, че в началото на сезона групи туристи си поръчват по един брой от тях и му заемат цялата маса.

Към този момент цените вече изглеждат по друг начин, допълва Нова тв. Така водата вече е намалена 11 пъти и струва 1 лев бутилката. Цените на пиците също са паднали сериозно в разгара на сезона – от около 29 лв. на 12-13 лв.

Маргита Тодорова – директор на „Маркетинг и реклама” към КК „Албена”, се извини на клиента за грешката, която е допуснал техният партньор. За измама не може и дума да става, тъй като реалните стойности са си отразени коректно в менюто.

"Доброто съотношение "качество-цена" е водещо в днешно време. И това е доказателство за избора на нашите гости. Повече от 40% от тях са ни постоянни", казва тя.

По думите й наемите в курорта не са се покачили драстично. 

 

Потресаващата касова бележка от курорта Албена предизвика масово възмущение в социалните мрежи.

Както Клуб Z писа, на нея се виждаше как компания е платила за пица "Пеперони" 29 лв., за бутилка минерална вода от 1,5 л. - още 11 лв., и практически с още два артикула - една бира и една фанта, сметката става 50.20 лв.

Снимките на касови бележки с абсурдно високи цени предизвикаха масово възмущение от това, което се случва по морето на фона на значително по-малкия брой туристи през тази година, съобщава днес и Нова тв.

„С моя екип знаем какво сме поръчали и си правим много бързо сметка кой какво е ял и пил. И ми направи впечатление, че е доста висока сметката. И се загледах в цената на водата. В касовата бележка пишеше 11 лева. Направи ми впечатление, че и пърленката струваше 9,50 лева”, обясни пред телевизията Васко Чергов, един от хората, публикували снимки в социалната мрежа.

Чергов допълни, че преди да си поръчат, той и неговата компания са разгледали менюто и си поръчали храна, която в никой случай не е във висок ценови диапазон. 

Собственикът на заведението не се смущава, а си има свое обяснение - цените на минералната вода и пицата са толкова високи поради факта, че в началото на сезона групи туристи си поръчват по един брой от тях и му заемат цялата маса.

Към този момент цените вече изглеждат по друг начин, допълва Нова тв. Така водата вече е намалена 11 пъти и струва 1 лев бутилката. Цените на пиците също са паднали сериозно в разгара на сезона – от около 29 лв. на 12-13 лв.

Маргита Тодорова – директор на „Маркетинг и реклама” към КК „Албена”, се извини на клиента за грешката, която е допуснал техният партньор. За измама не може и дума да става, тъй като реалните стойности са си отразени коректно в менюто.

"Доброто съотношение "качество-цена" е водещо в днешно време. И това е доказателство за избора на нашите гости. Повече от 40% от тях са ни постоянни", казва тя.

По думите й наемите в курорта не са се покачили драстично. 

Коментари

Martin Martinov's picture
Martin Martinov
САМОсеПИТАМ

???????????????

Едно време имаше една келнерка в „Казиното” в Пазарджик, Мичето. Та Мичето си имаше номер. Смяташе така: Шест ракии девет лева, две мешани скари 4 лв., две салатки 2 лева и, ако мине, три лева.
Ако се случи някой катил да попита какво е това „ако мине”, Мичето дава заден: „Не минава.” И го задрасква.
Но това бяха келнери от старата школа. Новите кадри са вече с университетско образование, по-точно диплома. Например в специалност „Туризъм” на СУ се преподава дисциплина „Грижа за клиента”. И явно е сериозна, щото се изучава чак в IV курс. Та казвам, че скубането на клиента вече е поставено на изцяло научни основи. Изучава се също и „Психология на клиента”. Предварително се преценява кой е катил и му се прави сметка до стотинка.

В друг град, доста по

В друг град, доста по-северозападно от Пазарджик,един колега на Мичето в нощен бар с вариете програма,на сметката с химикал: "4 коняка, 4 коли, 2 фъстъци, 1 кафе- еди -колко си...Под тия асортименти с главни букви,преди черта, пише МП-6 лв?!??". При въпрос, какво е това МП, той гордо и недвусмислено разяснява абревиатурата на невежите клиенти: "МОЙТО ПИЕНЕ!!!"
i l's picture
i l
ivanll

До сега от черноморието

До сега от черноморието харесвах може би само Албена. Явно и там вече всичко е в гъза и повече няма да ходя!

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Защо само Иван Гешев е номиниран за главен прокурор?