Дизайнерското студио на Артемий Лебедев е било наето да изготви фирмен стил за компанията „Аква-лайк”, продаваща пречистена водопроводна вода. В качеството на лого дизайнерите предложили на компанията да използва бял правоъгълник. Работата е публикувана в сайта на дизайнерското бюро.

Дизайнерите са работили за създаването на логото за „Аква-лайк” четири дни, а трудът им е бил оценен на 100 хиляди рубли (€1400). За тези пари в ценоразписа е определена услугата „Експрес-дизайн”, отбелязва „Лента.ру“.

„Логото, което направихме, е изчистено до крайна степен, в това лого има само чистота!”, заявиха от студиото, произвело дизайна.

В сайта са показани и версии, които са предшествали финалния вариант. Другите проекти не са чак толкова минималистични.

В социалните мрежи се появиха нееднозначни реакции на решението на студиото. Белият цвят и простата геометрична форма станаха повод за шеги, свързани с незабележимостта на логото и приликата му с обикновен лист хартия.

През юни 2018 г. друго лого от студиото на Артемий Лебедев предизвика бурни негативни реакции в социалните мрежи. Тогава дизайнерите бяха изготвили лого за хлебарница с простото име „Хлебарница”. Авторите бяха използвали за основа изображение на самун бял хляб.

Лебедев, син на известната писателка Татяна Толстая, основава дизайнерското си студио през 1995 г. Негови продукти нееднократно са били обвинявани в плагиатство. Остава да видим дали и сега ще има такова обвинение – например от автора на дизайна на „Белия албум” на „Бийтълс”.

"Площад Славейков"