Големите гърди са ценен актив и от това се възползва щатската верига ресторанти, която е избрала находчивото име Twin Peaks (б.р., хълмове близнаци. Това е и името на емблематичен сериал от началото на 90-те години на Дейвид Личн и Марк Фрост).

Благодарение на специално подбраните едрогърдести сервитьорки Twin Peaks станаха най-бързо развиващата се верига от заведения в САЩ, съобщава Блумбърг.

Преди всяка смяна мениджърите на всеки от 57-те ресторанта строяват сервитьорките и им дават точки за прическа, грим, стройна фигура и чистота на униформите им – мъхести ботушки, впити къси панталонки с цвят каки и скромни елечета с дълбоко деколте.

Тяхната работа освен да поднасят скромно по избор, но насищащо меню, е да флиртуват с мъжката аудитория, като по този начин ги карат да се задържат по-дълго в заведенията и да пият повече бира.

Twin Peaks е пример за ново поколение ресторанти, които широката публика нарича „бресторанти (б.р., на английски „брестс“ означава „гърди“, „бюст“). Но за миналата година приходите на веригата са достигнали $ 165 млн., което е доста значителна стойност.

Доналд Де Вит създал Twin Peaks през 2005 г. като алтернатива на оригиналните бресторанти Hooters, които се появиха през 1983 г. и за миналата година имат приходи от $ 828 млн.

Но днес Hooters отдавна не са мъжките ресторанти и в тях идват все повече семейства с малки деца. А облеклото на сервитьорките вече изглеждат прекалено въздържани. Затова и през миналата година нямат изобщо ръст на приходите.

Бирата е с кристалчета

Средните годишни приходи на ресторант от веригата Twin Peaks е $ 3,6 млн., което е с милион повече, отколкото в Hooters или другата секси верига Tilted Kilt. Според Де Вит е заради менюто и бирата, която е с температура, близка до точката на замръзване. Според други – заради сексапилните сервитьорки, които не само че се подбират по външен вид и големина на бюста, но и се обръща внимание да поддържат стегнати фигури. Веригата им е издействала сериозни отстъпки във фитнес центрове, солариуми и козметични студиа. А най-добре изглеждащите получават покана за снимки в годишния календар на веригата, където позират по монокини.

Храната сигурно е вкусна, но кой ти гледа...