Германският автогигант Bosch разработва нова технология за пасивни 3D екрани за коли, съобщи компанията.
Пасивни ще рече, че няма да има нужда от традиционните очила, за да се гледат триизмерни изображения. Подобни екрани съществуват и сега, но често затормозват зрението и постигнатият ефект е уморителен за очите.
Защо обаче е нужно 3D на екрана в автомобила? Според германците, това ще позволи важни съобщения да бъдат видяни лесно, без водачът да отклонява много вниманието си от пътя. А камерите, които помагат за паркиране, ще могат да предадат много по-точен образ на околната среда. В добавка, по време на навигация, 3D насочването кога да завиеш може да премахне вечният въпрос "На тази пряка или на следващата?"
Bosch, разбира се, предвижда и бъдещето на автономните автомобили, когато само ще се возим в колата - и един 3D дисплей определено може да е успешен за борба със скуката.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни