Американската компания Facebook разкри ново лого, съобщи Digital Trends.
Става дума за сух и простичък надпис, не за социалната мрежа, а за голямата компания, която притежава освен това и Instagram, WhatsApp, Oculus, Calibra...
Това ще се изразява в анимация върху логото, която ще преминава от класическото синьо на социалната мрежа Facebook през по-шарените пастелни цветове на Instagram и към зеленото на WhatsApp.
За разлика от Google, която кръсти основната си фирма с друго име - Alphabet, Facebook остана със същото наименование дори след като започна да закупува други социални мрежи и услуги. Това често водеше до объркване у потребителите и много хора дълго време не знаеха, че Instagram или други услуги са нейна собственост.
Това е и целта на новото лого - то ще се появява в другите апликации с надписа from Facebook като опит за прозрачност.
Целта, казват от екипа на Зукърбърг, е хората да са наясно, че техните апликации имат "споделена инфраструктура" и разчитат на общи екипи.
Антонио Лусио, шеф на маркетинга, заявява, че смяна на името е обсъждана, но отхвърлена, за да не изглежда, че се крият от проблемите си.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни