А1 дава безплатен еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет, който клиентите на мобилни услуги могат да активират от днес (18 март) в мобилното приложение Моят А1, или в портала Моят А1 на A1.bg. Предложението е част от кампанията на компанията за дигитална солидарност с клиентите по време на безпрецедентната необходимост от социална изолация с цел намаляване на риска от разпространение на COVID-19. Мобилният интернет ще бъде наличен за частните клиенти с абонаментен план и предплатени карти, които ползват мобилни услуги от компанията.

Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в А1 България, коментира: 

"Достъпът до интернет отдавна вече се е превърнал в жизненоважна необходимост за повечето хора днес. Технологична компания като А1 може да направи точно това – да помогне на клиентите да останат във връзка със своите източници на информация, общуване и забавление в периода на наложителна социална изолация. Благодарение на добре развитите ни дигитални канали за самообслужване можем да предоставим онлайн всички наши услуги, независимо от извънредната ситуация, в която се намираме.“

Бонусът от 10 000 МВ може да се използва в рамките на 30 дни след активацията му, която може да се направи днес чрез приложението Моят А1 или от портала Моят А1 на сайта на компанията. С Моят А1 клиентите могат да управляват онлайн своите услуги, без да поемат рискове с излизане навън и посещение на магазин.

Сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.

Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.