Article_top

"Каквото и да се каже, е малко. Никога, никога българин не е обиждал така България, народа ни, нацията ни, наследството ни. Никое мекере, хюмне, предател и ибрикчия не го е правил. И затова Сидеров не заслужава тези думи. Много са му".

Това написа Радан Кънев във фейсбук преди година и половина, коментирайки медийни изяви на лидера на "Атака" Волен Сидеров.

Тези думи на Кънев са дали повод на Сидеров да го съди с иск за 15 хил. лв. За иска съобщи самия Кънев на профила си във Фейсбук.

В отговор до районния съд в София на исковата молба на Сидеров Кънев изтъква, че не е обидил Сидеров лично. А изразите му са били употребени само и единствено като критика на негови политически тези.

"Умишлено съм използвал груби изрази, които - независимо от буквалната си етимология - обичайно са асоциирани с непатриотично и услужливо към чужди влияния обществено поведение", казва Кънев.

И допълва:

"Нито целта, нито съдържанието на публикувания от мен текст е да обидя лично ищеца или да го наклеветя. Текстът е изцяло ориентиран към политически тези, изразени от ищеца". 

Кънев посочва и точните думи на Сидеров, които са предизвикали неговия коментар:

"В средата на XIX в. няма български народ, няма българска нация, никой не знае, че има българи изобщо - ние сме заличени. И това, че се възраждаме като народ, като нация се дължи на Русия, на руския император...", каза Сидеров пред БНТ.

Изявленията на Сидеров тогава бяха повод за коментар и в Клуб Z.

Клуб Z научи, че делото още не е насрочено и е на фаза размяна на книжа.

 

"Каквото и да се каже, е малко. Никога, никога българин не е обиждал така България, народа ни, нацията ни, наследството ни. Никое мекере, хюмне, предател и ибрикчия не го е правил. И затова Сидеров не заслужава тези думи. Много са му".

Това написа Радан Кънев във фейсбук преди година и половина, коментирайки медийни изяви на лидера на "Атака" Волен Сидеров.

Тези думи на Кънев са дали повод на Сидеров да го съди с иск за 15 хил. лв. За иска съобщи самия Кънев на профила си във Фейсбук.

В отговор до районния съд в София на исковата молба на Сидеров Кънев изтъква, че не е обидил Сидеров лично. А изразите му са били употребени само и единствено като критика на негови политически тези.

"Умишлено съм използвал груби изрази, които - независимо от буквалната си етимология - обичайно са асоциирани с непатриотично и услужливо към чужди влияния обществено поведение", казва Кънев.

И допълва:

"Нито целта, нито съдържанието на публикувания от мен текст е да обидя лично ищеца или да го наклеветя. Текстът е изцяло ориентиран към политически тези, изразени от ищеца". 

Кънев посочва и точните думи на Сидеров, които са предизвикали неговия коментар:

"В средата на XIX в. няма български народ, няма българска нация, никой не знае, че има българи изобщо - ние сме заличени. И това, че се възраждаме като народ, като нация се дължи на Русия, на руския император...", каза Сидеров пред БНТ.

Изявленията на Сидеров тогава бяха повод за коментар и в Клуб Z.

Клуб Z научи, че делото още не е насрочено и е на фаза размяна на книжа.

Коментари

.

мачкай Радане!

Какво точно да мачка?

Радан Кънев като политик е точно същото хюмне, мекере и ибрикчия като Белата Златка.

Паралелите между него и г-н Сидерова са толкова очевидни, че само платен трол не може да ги види.

Партията, в която г-н Кънев беше "млад лидер" и "дете" на Мавъра крепи мутренския кабинет на Борисов от 2009 до 2011. След него щафетата пое КОЙ? Точно така, Волен Сидеров. Г-н Кънев избягваше да критикува Мутрата по онова време, даже напротив.

А през 2014-та едното хюмне (Кънев) не само се подложи отново на Мутробанкянския (след като смело беше заявил предизборно, че бил "в обещание да не подкрепя кабинет на Борисов"), ами дори ходи да преговаря с другите хюмнета и ибрикчии за участие в гербавата коалиция.

Днес тоя жалък продажен гном да се пише различен от Сидеров (като политик, в живота е ясно, че и двамата са еднакви простаци) е малко, как да кажем, неоправдано.

И лицемерничко.

Радка Дълбоката май се

Радка Дълбоката май се провали.
Бобо's picture
Бобо
Бобо

Илия плиткия

Плиткия май не си хранил скоро прасето , марш в кочината , на плиткоумните там ви е мястото .

Ти за "дълбокоумен" ли се мислиш, бе, простако?

Друго, освен попържни и обиди не съм те виждал да пишеш тук и да пускаш лиги.

Вземи едно легенче и плюй в него, гащник, че форумното дъно отново стана хлъзгаво от тебе.
Klingon Oid's picture
Klingon Oid
Klingon Oid

За последните 15-тина години,

За последните 15-тина години, сидеров сам се доказа като едно политическо л@йненце - умалителното да не се свързва с размера, а с нищожество.
Колкото и както да го обиждаш, все ще е малко.

... Завиждам му на онзи К.Попов, че уцели момента
Gotse Delchev's picture
Gotse Delchev
Gotse Delchev

Във връзка с фриволното изказване на г-н Сидеров, ще посоча

само няколко дати и събития.

През септември 1844 г. първо Бозвели, а след това и Макариополски, подават меморандуми до турското правителство с идентични искания:
- архиереите в българските земи да са българи и да се избират от народа.
- богослуженията в българските епархии да се водят на български език, т. е. българският език да се признае за равностоен на гръцкия.
- българите да имат право да разкриват свои училища с преподаване на родния им език, както и свободно да печатат книги и вестници на български език
- отваряне на българска църква в столицата на империята.
- да се създадат смесени българо-турски съдилища /за защита от неоснователна гръцка агресия спрямо българите/.
- Да се формира четири членно представителство от духовни лица или смесено от миряни и духовници, отделно от гръцкото, което да представя официално българите пред Високата порта.

- Н. Бозвели по това време напада руската политика на Балканите, като съвсем ясно посочва едно от големите руски злодеяния - спрямо стратегията им на обезбългаряване на българските земи чрез отмъкване на българско население в Русия. Подобно на Софроний Врачански и той определено заговорва за издевателствата на руските войници спрямо българското население, когато са воювали на българска земя.

- Въпреки благосклонното отношение към меморандумите, Портата се бави, не дава отговор. Цариградските българи търсят съдействие от посланиците на Великите сили, т. е. на практика търсят помощта на Западните Велики сили.

- В началото на следващата 1845 г. великият везир и министър на външните работи Мехмед Али приема Неофит Бозвели във връзка с двата меморандума

-
- Горещата за Бозвели и Иларион Макариополски 1845 г. на Цариградска земя приключва през юли, когато двамата са заточени в Атон. През 1848 г. Бозвели почива във влажната тъмница на една от Хилендарските кули.

- Със съдействието на княз Стефан Богориди, който е бил близък приятел и верен сътрудник на султан Абдул Меджид, най-после цариградските българи - 1849 г., се сдобиват с така скъпоценното свято разрешение за построяване на църква в Цариград. Проф. Петко Петков уточнява, че във фермана за разрешението „за първи път българите са споменати като отделен народ – „булгар милет”.


- През юли 1849 г. в бахчата на българина Иван Груев се събират 263 дейни българи от по-дейните еснафски сдружения. Никола Сапунов съобщава, че събранието е свикано по идея на княз Богориди, за да се разбере дали българите приемат решението му да дари имота си в престижния квартал Фенер за построяването на българска църква. Българите веднага приели предложението и изразили своята благодарност с възторг: „Да живее султанът и негова светлост княз Стефан Богориди…Бог от нашите години да отнема и на князовите години да ги прибави!”

Започва се с параклис, а доста по-късно в сърцето на Османската ивперия е построена Желязната църква!

През 1850 г. селяните от Кулско, Ломско и Белоградчишко вдигат въстание заради не прилагане на земеделски реформи в този регион от страна на турските власти. Княз Стефан Богориди е изпратен да реши проблема. Под негово ръководство се извършват реформи, на българските селяни се дава известна възможност да се сдобият със собствена земя. Извършва и административна реформа: от въстаналите нахии създава административна област.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията