Прословутите софийски ремонти, известни и с качеството, и с бързината си (най-вече с липсата им), вероятно вече се изучават в няколко различни университетски дисциплини в графа "Как не се прави". Те са и несекващо вдъхновение на различни хумористични интерпретации. 

Неособено сполучливото пренареждане на жълтите павета е новият хит, който отпуши народното творчество. И маркетинговото остроумие също. От тъжно-смешната ситуация се възползваха от Ozone.bg със забавна публикация във Фейсбук.

"Новата серия Lego "Харчитектура" - за начинаещи и бъдещи строители", предлагат те.

В цената не е включена книжка с инструкции", гласи "актуалното" предложение, а на картинката става ясно, че легото е за нареждане на жълти павета. "Нарушена опаковка", уточнява още надпис.

Не по-малко находчиви са и коментарите под публикацията. Ето няколко от тях:

George Yankov: Промо код: TRACE GROUP 
Borislav Nikov го допълва: С отстъпка 20 млн.
Ivan Radev: Нищо не разбирате от архитектурния стил "пост-модерен софийски паветизъм"!
Boris Kolev: Цена??? Трудно ли се реди? 
Отговор от Ozone.bg: Най-трудното LEGO досега
Sergei Pekov: ВЕЛИКО !!! Добавете и цена 20 000 000 
Урок по маркетинг !!! Има ли отстъпка за много бройки. Предприемач съм. Ще ги редя на "Капитан Андреево".
Пламен Петров: #HubavoE , но трудно се нарежда.

Всъщност този доста хитър маркетингов ход не е толкова рядко прилаган.

При прословутия ремонт на "Граф Игнатиев", ИКЕА имаше забавно включване. Ден след като на прицел попаднаха плочките, с които е покрито пространството пред църквата "Св. Седмочисленици", от шведската компания демострираха перфектни реакции и усет за момента.

На фейсбук страницата за България се появи следното стилно предложение - килим в черно-бели мотиви, с внушението за изчистени плочки. Надписът, вграден в снимката, която рекламира продукта, обаче беше повече от красноречив:

"Симетрия, достойна за Граф" - Граф, разбира се, с главна буква, за да няма съмнения към какво е отправката.

И текстът към публикуцията във фейсбук:

"Не е толкова трудно да намериш симетрично решение на достъпна цена с..."

От Ozone също не за първи път демонстрират бързи реакции спрямо актуалната ситуация.

"Нашите куриери винаги посещават правилните адреси", подчертаха оттам, след скандалната история, при която от ГДБОП нахлуха в ранни зори на погрешен адрес, разбиха вратата, стреснаха младо семейство с бебе.