Холивудската актриса Никол Кидман е новото рекламно лице на турския туризъм. Целта на кампанията е да раздвижи сектора, който преживя тежка година след серия кървави атентати и опит за преврат, съобщават турските медии.

В Русия кампанията тръгва днес, като Кидман ще се появи на страниците на вестник "Правда".  Германските читатели вече могат да видят образа на носителката на "Оскар" в реклами във вестниците "Велт" и "Велт компакт".

Като част от популяризирането на туризма актрисата дава и интервюта за турски телевизии. Пред "Хабертюрк" на въпрос къде би желала да отиде на почивка в Турция, Никол Кидман казва: "Очаквате да кажа Истанбул, но грешите. Ние имаме обща история, така че най-много бих искала да видя Галиполи." Така Кидман, която е австралийка, напомни за ролята на Австралия в битката при Галиполи през Първата световна война, която е важна дата в историята на държавата-континент.

През януари стана известно, че друг носител на "Оскар" - Морган Фрийман, е привлечен в рекламата на националния авиопревозвач на Турция "Търкиш еърлайнс".