Article_top

„Фантомът на операта“ на Андрю Лойд Уебър е последната жертва на коронавирусната пандемия и след 34 години на сцената на „Уест Енд“, един от най-популярните и най-дълго играни мюзикъли повече няма да повдигне завесата за публиката си. Това съобщи продуцентът му Камерън Макинтош.  

Както Макинтош, така и Лойд Уебър обещават да вдъхнат нов живот на „Фантома…“ в Лондон, колкото се може по-скоро.

 

Една от причините мюзикълът да фалира е, че обещаните от британското правителство 1,57 млрд. лири помощи за културния сектор „все още не са се материализирали“.

На 28 юли правителството на Обединеното кралство очерта начините за разпределението на помощите за сектора. Те ще отидат в подкрепа на театралната и музикалната индустрия, както и за издръжката на музеи и зали за провеждане на събития. Схемата предвижда грантовете да се обявят на два пъти, веднъж през август и след това през септември. До края на март 2021 г. кандидатите за държавна помощ трябва напълно или частично да са отворили врати или само да поддържат сградата, където се помещават, за да отворят на по-късен етап.

За много театри обаче помощта, обявена чак през юли, няма да дойде достатъчно бързо.

След обявяването на пандемията, Макинтош се е принудил да затвори всичките си осем театъра на „Уест Енд“, като всички те са играли представленията си до този момент пред пълни зали. Надеждите му са, че ще може да посрещне отново публика за Великден следващата година, но само ако държавната помощ бъде преведена навреме. В противен случай театрите му ще отворят през лятото на 2021 г.

„Клетниците“, „Мери Попинз“ и „Хамилтън“, чийто продуцент отново е Макинтош, също няма да почнат да се играят преди 2021 г.

„Фантомът на операта“ може и да не се играе повече във Великобритания, но у нас е в афиша на Музикалния театър като част от новия сезон на Оперетата.

"Площад Славейков"

 

„Фантомът на операта“ на Андрю Лойд Уебър е последната жертва на коронавирусната пандемия и след 34 години на сцената на „Уест Енд“, един от най-популярните и най-дълго играни мюзикъли повече няма да повдигне завесата за публиката си. Това съобщи продуцентът му Камерън Макинтош.  

Както Макинтош, така и Лойд Уебър обещават да вдъхнат нов живот на „Фантома…“ в Лондон, колкото се може по-скоро.

 

Една от причините мюзикълът да фалира е, че обещаните от британското правителство 1,57 млрд. лири помощи за културния сектор „все още не са се материализирали“.

На 28 юли правителството на Обединеното кралство очерта начините за разпределението на помощите за сектора. Те ще отидат в подкрепа на театралната и музикалната индустрия, както и за издръжката на музеи и зали за провеждане на събития. Схемата предвижда грантовете да се обявят на два пъти, веднъж през август и след това през септември. До края на март 2021 г. кандидатите за държавна помощ трябва напълно или частично да са отворили врати или само да поддържат сградата, където се помещават, за да отворят на по-късен етап.

За много театри обаче помощта, обявена чак през юли, няма да дойде достатъчно бързо.

След обявяването на пандемията, Макинтош се е принудил да затвори всичките си осем театъра на „Уест Енд“, като всички те са играли представленията си до този момент пред пълни зали. Надеждите му са, че ще може да посрещне отново публика за Великден следващата година, но само ако държавната помощ бъде преведена навреме. В противен случай театрите му ще отворят през лятото на 2021 г.

„Клетниците“, „Мери Попинз“ и „Хамилтън“, чийто продуцент отново е Макинтош, също няма да почнат да се играят преди 2021 г.

„Фантомът на операта“ може и да не се играе повече във Великобритания, но у нас е в афиша на Музикалния театър като част от новия сезон на Оперетата.

"Площад Славейков"

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията