Article_top

Социалната мрежа Facebook ще позволи на компаниите да искат пари за онлайн събития на живо, съобщава Digital Trends. Това според тях ще помогне на бизнеса да оцелее по време на пандемията, когато хората избягват посещаването на публични събития. 

Новата функционалност позволява собствениците на страници, които стават домакини на събитие, да могат начисляват такси за посещаемост на гостите.

"Все още има много фирми и създатели, които предлагат своите събития и услуги онлайн, за да се свържат със съществуващите клиенти и да достигнат до нови“, казва Фиджи Симо, ръководител на отдела, отговарящ за приложението на Facebook. - "Хората също разчитат повече на видео и интерактивни преживявания на живо, когато не могат да ги посетят физически.“

Събитията трябва да стават през Facebook Live, но компанията на Зукърбърг тества и платени събития в Messenger. Новата функция е налична в 20 страни. Потребителите трябва да отговарят на политиките на Facebook за осигуряване на приходи.

За да подкрепи допълнително малкия бизнес и създателите, Facebook се отказва от обичайните такси за онлайн събития. Разбира се, налице е плащането за реклама.

Компанията също се обяви срещу 30-те процента данък в магазина за приложения на Apple App Store.

"Помолихме Apple да намали данъка си от 30% в App Store или да ни позволи да предложим Facebook Pay, за да можем да поемем всички разходи за бизнес, който има проблеми по време на COVID-19. За съжаление компанията отхвърли както нашите искания, така и на малките и средни предприятия, които ще получат само 70% от трудно спечелените приходи “, заяви Симо.

Според Facebook предаванията на живо на приложението продължават да привличат все по-голяма публика. Броят на живите предавания се е удвоил през юли, отчитат от компанията.

 

Социалната мрежа Facebook ще позволи на компаниите да искат пари за онлайн събития на живо, съобщава Digital Trends. Това според тях ще помогне на бизнеса да оцелее по време на пандемията, когато хората избягват посещаването на публични събития. 

Новата функционалност позволява собствениците на страници, които стават домакини на събитие, да могат начисляват такси за посещаемост на гостите.

"Все още има много фирми и създатели, които предлагат своите събития и услуги онлайн, за да се свържат със съществуващите клиенти и да достигнат до нови“, казва Фиджи Симо, ръководител на отдела, отговарящ за приложението на Facebook. - "Хората също разчитат повече на видео и интерактивни преживявания на живо, когато не могат да ги посетят физически.“

Събитията трябва да стават през Facebook Live, но компанията на Зукърбърг тества и платени събития в Messenger. Новата функция е налична в 20 страни. Потребителите трябва да отговарят на политиките на Facebook за осигуряване на приходи.

За да подкрепи допълнително малкия бизнес и създателите, Facebook се отказва от обичайните такси за онлайн събития. Разбира се, налице е плащането за реклама.

Компанията също се обяви срещу 30-те процента данък в магазина за приложения на Apple App Store.

"Помолихме Apple да намали данъка си от 30% в App Store или да ни позволи да предложим Facebook Pay, за да можем да поемем всички разходи за бизнес, който има проблеми по време на COVID-19. За съжаление компанията отхвърли както нашите искания, така и на малките и средни предприятия, които ще получат само 70% от трудно спечелените приходи “, заяви Симо.

Според Facebook предаванията на живо на приложението продължават да привличат все по-голяма публика. Броят на живите предавания се е удвоил през юли, отчитат от компанията.

Коментари

....

Нито стотинка от мен. Сори.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките срещу COVID-19 в контекста на увеличения брой случаи и началото на новата учебна година у нас и в световен мащаб?