Нов лимитиран сериал ще разкаже за заснемането на филма „Кръстникът“ от гледната точка на един от продуцентите на филма - канадеца Ал Руди. Проектът The Offer ("Предложението") е на американския сценарист и продуцент Майкъл Толкин (не е от потомците на писателя Джон Р. Р. Толкин) и трябва да се превърне в едно от акцентните заглавия на нова стрийминг платформа „Парамаунт+“. Повече детайли към момента не се съобщават.

Платформата ще замени настоящата стрийминг услуга CBS All Access, собственост на ViacomCBS, отбелязва „Холивуд Рипортър“. Премиерата се очаква в първата половина на 2021 г. и за нови абонати сайтът ще разчита на добре познати франчайзи като поредицата „Кръстникът“ и сериала „Престъпни намерения“.

В каталога на новата услуга ще влязат още продукции от BET, Comedy Central, МТВ и Nickelodeon, за абонатите извън Америка там ще върви и съдържанието на „Шоутайм“. Амбицията е видеотеката да има 30 хил. филми и сериали. Сред новите заглавия, които трябва да изкушат публиката, е и сериал, създаден да бъде конкуренция на ситкома „Играта“, чиито девет сезона в момента вървят по „Нетфликс“. Американският сценарист Тейлър Шеридан ще работи по шпионската драма „Лъвицата“ за млад служител на военноморските сили, натоварен със задачата да се сприятели с дъщерята на терорист, за да разкрие организацията му.

„Парамаунт+“ ще приюти и „Истински престъпни намерения“, документален сериал за дългогодишния сериен филм „Престъпни намерения“, чийто финал бе поставен през февруари 2020 г. Там ще тръгне и нова версия на „Зад музиката“ (Behind the Music ) от Мtv – предаване за 40-те най-големи имена в музиката от последните 40 години.

CBS All Access стана достъпен за потребителите през 2014 г. и бе сред първите телевизионни стрийминг услуги. За 6 долара на месец платформата трябваше да привлече зрители с нов проект от вселената на „Стар Трек“, с „Добрата битка“, спиноф на „Добрата съпруга“ и с нова версия на сериала антология „Зоната на здрача“. Към края на юни 2020 г. CBS All Access и „Шоутайм“ (които също са част от големия бранд на ViacomCBS) имат 16,2 млн. абонати.

"Площад Славейков"