Article_top

На 26 ноември 2020 г. (четвъртък) във връзка с монтаж на спирателен кран на ул. 2,  с. Герман се налага спиране на водоподаването от 10:00 до 18:00 часа на клиентите на „Софийска вода”, живеещи в района на:

  • в.з. "Смреката" - ул. 1, ул. 2 и ул. 3.

При продължителност на строително-ремонтните дейности над 12 часа „Софийска вода” ще осигури алтернативно водоснабдяване с водоноска на адрес: в.з. "Смреката" след моста.

Ремонтните дейности ще осигурят по-добро управление на водопроводната мреж,а като максимално се ограничат зоните на евентуални бъдещи нарушения на водоснабдяването.

Засегнатите от прекъсването на водата могат да получат повече информация от Телефонния център на “Софийска вода” АД на телефон 0800 121 21 или да следят за развитието на всички текущи теренни дейности в реално време чрез Виртуалния информационен център на дружеството.

“Софийска вода” АД предварително се извинява на своите клиенти за причинените временни неудобства.

Интернет сайтът на дружеството (www.sofiyskavoda.bg) дава възможност на клиентите да се абонират за съобщенията за прекъсване на водоподаването. На електронната си поща те могат лично да получават информация за планираните спирания. Друг начин е да се възползват от безплатната услуга за известяване чрез есемес.

 

На 26 ноември 2020 г. (четвъртък) във връзка с монтаж на спирателен кран на ул. 2,  с. Герман се налага спиране на водоподаването от 10:00 до 18:00 часа на клиентите на „Софийска вода”, живеещи в района на:

  • в.з. "Смреката" - ул. 1, ул. 2 и ул. 3.

При продължителност на строително-ремонтните дейности над 12 часа „Софийска вода” ще осигури алтернативно водоснабдяване с водоноска на адрес: в.з. "Смреката" след моста.

Ремонтните дейности ще осигурят по-добро управление на водопроводната мреж,а като максимално се ограничат зоните на евентуални бъдещи нарушения на водоснабдяването.

Засегнатите от прекъсването на водата могат да получат повече информация от Телефонния център на “Софийска вода” АД на телефон 0800 121 21 или да следят за развитието на всички текущи теренни дейности в реално време чрез Виртуалния информационен център на дружеството.

“Софийска вода” АД предварително се извинява на своите клиенти за причинените временни неудобства.

Интернет сайтът на дружеството (www.sofiyskavoda.bg) дава възможност на клиентите да се абонират за съобщенията за прекъсване на водоподаването. На електронната си поща те могат лично да получават информация за планираните спирания. Друг начин е да се възползват от безплатната услуга за известяване чрез есемес.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията