Нов пети център за обслужване на клиенти отваря врати на 1 февруари (понеделник) на бул. „Цар Борис III” 159 в сградата на Бизнес център Интерпред.
”Локацията е комуникативна и удобна за клиентите ни от южните части на столицата, а работното време е от 08:00 до 17:00 часа с две паузи от по тридесет минути за дезинфекция на помещението”, се казва в съобщение на компанията.
Новият център осигурява функционално разделение на услугите, за да се спести неудобство, както и времето на клиентите. Той разполага с 5 обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент. Във всички центровете действа електронна система за поредност на обслужване чрез билети с номера за насочване на клиентите. На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен Wi-Fi.
„Софийска вода“ разполага и с набор от електронни услуги, от които лесно и безопасно може да се възползва всеки на електронен адрес. Всички центрове за обслужване на клиенти на дружеството спазват строги противоепидемични мерки - осигурени са препарати за ръце, монтирани са защитни прегради, a помещенията се затварят и дезинфекцират по няколко пъти дневно.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни