Приходите на компанията собственик на платформата за видеоразговри "Зум" (Zoom) са се увеличили от 623 милиона долара до 2,65 милиарда долара за последната година. Това е 326 процента увеличение на годишна база, съобщи компанията в комюнике, предаде ДПА, цитирана от БТА.
Фирмата бе създадена, за да предлага видеоконферентни услуги за бизнеса. Но след като пандемията от коронавирус доведе до локдауни по целия свят, а голяма част от хората започнаха да работят и учат дистанционно, платформата "Зум" започна да бъде използвана за разнородни цели - от семейни срещи до курсове по йога, отбеляза агенцията.
През тримесечието, приключило на 31 януари, "Зум" е реализирал приходи в размер на 882 милиона долара, което е повече от четири пъти над приходите му за същия период на предходната година.
Компанията има печалба от 260 милиона долара за последното тримесечие, в сравнение с 16 милиона долара година по-рано, предаде Асошиейтед прес.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни