"Манчестър Юнайтед" обяви, че има нов генерален спонсор. За изненада на широката публика, това е базираната в Германия софтуерна компания TeamViewer.
Според "Дейли мейл" и други британски медии договорът е за пет години и на стойност 275 милиона евро (235 млн. паунда). Ако това е истина, означава, че е най-големият рекламен контракт във Великобритания, а може би и в целия свят за футбола.
"Червените дяволи" ще прибират по 55 млн. евро (47 млн. паунда) на сезон.
Толкова взема "Барселона" от Rakuten и това се смята за най-голямото рекламно споразумение в най-популярния спорт.
TeamViewer заменя "Шевролет" най-отпред на екипите на "Манчестър Юнайтед" от следващия сезон. Разбира се, компанията от Гьопинген ще получи позиции и на много други места - на стадиона, сайта, комуникационните канали, клубната телевизия, в рекламни материали, книжките за мачовете, фен магазина и т.н. и т.н.
От известно време се знаеше, че "Шеви" няма да поднови контракта и шефовете на 20-кратния шампион на Англия си търсеха нов партньор. Имаше опасения доколко новото споразумение ще удовлетвори "Юнайтед", предвид коронакризата и предизвиканите от нея проблеми във футболния бизнес.
Автомобилният производител спонсорираше клуба от 2014 г.
Управляващият директор на "Манчестър Юнайтед" Ричард Арнолд приветства TeamViewer в официално изявление. Такова има и от страна на Оливер Стайл, изпълнителен директор на технологичната фирма.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни