Преименуваната компания зад социалната мрежа Facebook - Meta - ще представи първите си продукти за добавена и виртуална реалност във физически магазини, съобщи Ню Йорк Таймс.
Според изданието, комуникирало с вътрешни хора и получило достъп до вътрешни документи, първоначалният план е да се отворят няколко физически локации, а скоро след това - световна верига от магазини.
Там ще се представят продукти, дело на компанията Reality Labs, която сега произвежда шлемовете за виртуална реалност Oculus, които Зукърбърг купи преди няколко години.
А в близкото бъдеще създателят на Facebook иска да изкара на пазара и функционални очила с добавена реалност. Подобни проекти имаше и досега, но се увенчаха с неуспех, включително и от техногиганта Google и неговите Glass, които никой не искаше да носи още преди да излязат официално на пазара.
Първият магазин на Facebook, вече Meta, е планиран в малък град в Калифорния, и вероятно ще отвори в началото на 2022 г.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни