Българският телеком Yettel вече предлага нова телевизионна услуга у нас - интерактивна телевизия с качествено изживяване и функционалности и интерфейс, близки до популярните стрийминг платформи.

Yettel TV поставя нови стандарти в потребителското изживяване, подчерта главният изпълнителен директор на Yetter България Джейсън Кинг. Тя стартира с два плана - TV Favoritе и TV Max, със 100+ и 200+ канала съответно. Услугата е достъпна през Smart TV Box, лаптопи, компютри, Android смартфони и таблети, у дома, в движение, а скоро и зад граница - в територията на ЕС.

Услугата предлага всички функции на интерактивната телевизия - стартиране, пауза, пускане отначало, запис на съдържание и връщане назад до 7 дни. Налице е и смарт съдържание и информация за програмата, както и интеграция с филмовата база данни IMDB. А съдържанието включва голям брой канали, с HD и дори 4К резолюция.

Smart TV Box устройството, с което се предлага услугата, е без допълнителни кабели освен ключовия HDMI, с Wi-Fi връзка, достъп до приложенията на Google Play Store и мощен чипсет за изпълнението им. По същество това е малък Android компютър, който може да се управлява с универсално Bluetooth устройство, но има вход за USB и разпознава дори джойстици за игри.

Всичко това става възможно благодарение на стартиралата преди 2 години услуга - фиксиран кабеле интернет за дома, или FWA, който върви в пакет с Yettel TV.

"FWA е в сърцето на стратегията ни за развитие и за нас беше особено важно да предложим новата си телевизионна услуга именно през тази съвременна технология и страхотната ни 5G мрежа“, обясни главният търговски директор на Yettel България Богдан Узелац. 

В първите месеци от Yettel ще предлагат услугата на промоционална цена - 1 лв. на месец за първите 6 месеца с договор за 2 години. А първите 1000 потребители на Yettel TV ще получат специален All-in-one пакет, включващ всички допълнителни платени канали – Diema Extra, MaxSport Plus, пълният пакет HBO Full pack и 7/8 TV.

"По този начин искаме да се отблагодарим на нашите FWA клиенти за доверието, като им дадем шанса да бъдат първите, които ще се докоснат до нашата интерактивна телевизия“, подчерта Узелац и посочи, че през последната година компанията отчита двоен ръст на клиентите на фиксирания интернет за дома със степен на удовлетвореност от 90%.