След Meta, Twitter и други, вече и Google се включва в новата мода със "сини чавки" - иконки, с които се отбелязват верифицирани профили, съобщи Engadget.

Услугата в пощата Gmail е насочена повече към брандове, отколкото към публични личности - като основната цел е, когато хората получават писма от известни компании, да са сигурни, че те наистина са изпращачите.

Всъщност, това е ъпгрейд на вече съществуваща услуга - Brand Indicators for Message Identification (Брандови индикатори за идентификация на съобщенията), която досега се ползваше, за да могат компаниите да си сложат логото на имейла. Сега обаче се ползва силна автентификация и гаранция, че компанията наистина е тази, за която се представя.

За разлика от Twitter на Мъск, Google няма да иска по 1000 долара за тази "привилегия" - тя е безплатна. Не е ясно обаче дали тя ще помогне за ограничаването на спама в пощенските кутии на тези, които ползват Gmail.