Картите за градския транспорт да включват и нощен градски транспорт. Това предложиха на брифинг днес Борис Бонев от групата на "Спаси София" в Столичния общински съвет и Симеон Ставрев от "Демократична България".
Според Бонев това е още един добър стимул хората да си закупят годишната карта на цена от 365 лв., която остава най-евтината алтернатива на автомобила в града за един лев на ден. Наша битка от много години е в картите за градския транспорт да бъде включен компонент за нощен градски транспорт, каза Бонев.
На следващото заседание на СОС на 27 юли ще бъде разгледан доклад за възстановяването на нощния градски транспорт, който бе спрян през 2020 г. във връзка с пандемията от коронавирус. Вносители са съветниците Борис Бонев, Зафир Зарков и Карлос Контрера.
Бонев информира, че основните промени, които ще се случат в рамките на нощния транспорт, са по отношение на нощна линия 3 и линия 4, чиито маршрути се коригират, така че по-добре да обслужват райони като „Овча купел“, „Сухата река“, „Левски“ и „Красна поляна“.
Той предлага още нощния транспорт да се възстанови след 25 септември, а не както е заложено в доклада от октомври. Друга промяна, за която ще настоява Бонев е нощният транспорт да се движи на интервал от половин час поне в петък и събота, а не както е записано в доклада - на един час.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни