
"Кока Кола" започна да продава прясно мляко в САЩ, за да разнообрази своя асортимент във времена, когато потребителите по цял свят обръщат гръб на газираните безалкохолни напитки.
Млякото, което се продава с бранда Fairlife, е доста по-различно от стандартното, откъдето идва и двойно по-високата му цена. 1,5-литрова опаковка от него струва $4,59, при положение, че средната цена на двулитрова кутия с мляко в Щатите е $2,18, а същото количество органично мляко струва $3,99.
Продуктът съдържа с 50% повече протеини и с 30% повече калций от стандартната напитка. За сметка на това в него няма лактоза, което го прави подходящо за хора с алергия към млечната захар.
То се продава в няколко варианта - с 2% мазнина, обезмаслено и пълномаслено, както и с шоколадов вкус.
Млякото на "Кока-Кола" стана и обект на подигравки, като комикът и тв водещ Стивън Колбер го нарече, "сякаш е издоено от Франкенщайн", заради сложния процес на неговото производство.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни