Днес Fanta обяви партньорството си с Xbox, което предоставя на феновете възможност да спечелят лимитирани безжични контролери, вдъхновени от цветовете на Fanta, както и код за едномесечен абонамент Game Pass, който е валиден единствено за нови абонати.
Fanta и Xbox разкриват своето партньорство именно през януари, за да внесат цвят, радост и забавление. Кампанията ще стартира на 18 пазара в Европа през първото тримесечие на 2025 г. под мотото „Играй с цвета, който искаш“.
Като част от партньорството, Fanta създава пет цветни, персонализирани безжични контролера, вдъхновени от най-популярните вкусове от портфолиото на марката: Fanta® Shokata, Fanta® Tropical, Fanta® Лимон, Fanta® Грозде, Fanta® Портокал и Fanta® Портокал без захар.
Геймърите в България могат да се сдобият с цветен контролер, абонамент за PC Game Pass или 1000 лв. ваучер за Ozone, като сканират QR кода от всяка опаковка на Fanta, посетят приложението Coke App и регистрират кодовете от капачките или езичетата на участващите продукти.
„Изключително развълнувани сме от възможността да си партнираме с Fanta. Има толкова много забавление във вкусовете на Fanta и сме сигурни, че феновете ще се насладят на ярките и смели дизайни, които ще внесат още повече цвят към тяхното ежедневие“, казва Маркос Уолтенберг, генерален мениджър на Xbox Partnerships and Consumer Products.
Анук ван Хаутегем, старши маркетинг директор в The Coca-Cola Company, споделя:
„Това партньорство идеално отразява една от най-големите страсти на феновете на Fanta, която ние познаваме и споделяме – любовта към игрите. И какъв по-добър начин да направим игрите още по-цветни и вдъхновяващи от партньорството с Xbox? Създаването на тези цветни контролери беше забавно творческо приключение и нямаме търпение феновете да ги изпробват и да им се насладят“.
За The Coca-Cola Company
Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company, NYSE: KO) е водеща компания за безалкохолни напитки, чиито продукти се продават в над 200 държави. Мисията на компанията е да освежи света и да предизвика промяна. В допълнение на иконичния бранд Coca-Cola, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ѝ включва някои от най-предпочитаните марки по целия свят: студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, напитки от соя и много други. Компанията Кока-Кола непрестанно развива и трансформира своето портфолио, като намалява захарта в напитките и лансира на пазара иновативни продукти. Компанията се стреми да оказва положително влияние върху живота на хората, общностите и планетата, чрез възстановяване и опазване на водните ресурси, рециклиране на опаковки, устойчиви практики за снабдяване и намаляване на въглеродните емисии в цялата верига. Заедно с бутилиращите партньори Системата на Кока-Кола наема над 700 000 души, като по този начин помага за създаването на работни места по цял свят. Научете повече на www.coca-colacompany.com. За повече информация относно Fanta посетете https://www.coca-cola.com/bg/bg/offerings/fanta-xbox. #FantaXbox.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни