"Булсатком свава Виваком?" С този текст политологът и журналист Иво Божков е публикувал реклами на една и съща услуга от две компании, които би трябвало да са конкурентни на българския пазар.
Ето и картинките.
Долепени една до друга двете картинки по-скоро изглеждат като различни визии на една и съща компания. Още повече, че усмихнатите млади хора, рекламиращи услугата са в абсолютно еднакви дрешки.
Какво се случва? Да не би собствениците на "Булсатком" по някакъв начин да се намесват в мистерията около собствеността на бившия държавен телеком?
Категорично трябва да кажем: няма такова нещо. По-скоро разковничето е в правилата, по които действа рекламния бизнес. Оказва се, че няма ограничение когато една компания закупи от имидж банка готова визия за своя кампания, то нищо не пречи друг фотос от серията да бъде продаден на конкурент.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни