
В неделя ще пуснем движението по цялата магистрала "Европа".
Общата дължина на трасето, което е важна част от Трансевропейската транспортна мрежа, е 63 км и започва от границата с Република Сърбия (при ГКПП "Калотина"). То се включва в Северната скоростна тангента, която е също част от автомагистралата. Чрез тангентата автомобилният и товарен поток се разпределя към АМ "Хемус" и АМ "Тракия".
Новината съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов на заседание на парламентарната комисия по регионална политика.
Макар официално аутобанът, който ни свързва с Пирот, Димитровград, Ниш, да се строи от 2019 г., на практика първият търг по него е обявен в далечната 2012 г.

По думите му до края на месеца ще бъде пуснат в експлоатация и участъкът "Боаза" - пътен възел "Дерманци" от магистрала "Хемус".
Иванов е разпоредил още на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) до 1 ноември да направи пълна инвентаризация за пътната мрежа в страната и да види къде има остарели пътни знаци, съобщи министърът.
На пътна мрежа от 20 000 километра има над 50 000 знака, съобщиха и от АПИ, предава БТА.
По участъците, където се мери средна скорост, се отчита най-високата допустима и ако някъде има ограничения, те не се вземат предвид, каза Иван Иванов.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни