
От „Да, България“ смятат, че управляващите искат да закрият Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация“ (ИААА), за да прикрият корупцията там.
„Става дума за изключително тежка корупция. Причината, поради която Пеевски и Борисов са решили да закриват ДАИ (абревиатурата на старото име на агенцията), е, че, ако се разследва ДАИ, вместо да се закрива, ще се окаже, че корупцията стига до най-високите етажи на властта. Ще стигнат до върховете не просто в ДАИ, а в транспортното министерство, където е близкият до сърцето на Борисов Ивайло Московски. Нека Борисов да излезе и да каже „ще искаме разследване“, заяви съпредседателят на „Да, България“ и депутат от „Продължаваме промяната-Демократична България“ Ивайло Мирчев пред парламентарни репортери.

От „Да, България“ настояват за бодикамери в ДАИ. Според Мирчев, ако ДАИ бъде преместена, това няма да спре корупцията.
„Става въпрос за много пари. Това, което ние искаме, е да решим проблема с корупцията и бодикамерите са част от това решение,“ заяви народният представител, цитиран от партийния пресцентър.
“София предстои да плати над 1 млрд. лв. за боклук, тъй като Таки овладя почти всички обществени поръчки. Призоваваме кмета Терзиев да анулира процедурите и да се проведат нови поръчки за зоните, които са извън прогнозния бюджет на общината. Това е огромен проблем, защото, ако се приемат подадени сега цени, София ще плаща изключително завишени цени. За да си го представите по друг начин, София ще плаща за 1 тон боклук по-висока сума, отколкото струва да се произведе 1 тон жито“, заяви още Ивайло Мирчев пред журналисти в кулоарите на парламента.
Другият съпредседател на „Да, България“ Божидар Божанов коментира вчерашния отказ на ГЕРБ и мнозинството парламентът да разгледа точката за продуктовите такси, заради които цените на бялата и черна техника се повишават през последните месеци.

„Продуктовите такси отиват в джоба на Таки, а мнозинството го обслужва, за да може той да взема пари от българските граждани. Като казах Таки, знаете ли на кого е кум Светльо Лазаров, който е доста свързан както с Таки, така и с Пеевски – на шефа на автомобилната инспекция, над когото години наред имаше чадър. Чак сега, след скандала с подкупите, този чадър се наложи да падне“, заяви Божанов.
Още по темата
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни