Сървърен проблем блокира връзката на банковите карти на ДСК с ПОС-терминали и банкомати за повече от 24 часа. Проблемът е започнал още в неделния следобед и продължава и в понеделник. Всеки опит да се плати на ПОС-терминал, който не е на Банка ДСК, дава съобщение за грешка и прекратява трансакцията. Банкоматите, които не са от мрежата на ДСК дават съобщение "Връзката е прекъсната".
От Банка ДСК не са публикували съобщение за неуредиците на своя сайт и така оставят в неведение своите клиенти. От центъра им за обслужване на клиенти съобщиха, че има проблеми с връзката към БОРИКА, която на моменти прекъсвала.
От БОРИКА от своя страна коментираха, че проблемът е при Банка ДСК, защото с картите на другите банки нямало затруднения.
Според експерти проблемът е в свързаността на мрежата на Банка ДСК с тази на БОРИКА. Така картите на Банка ДСК не могат да направят връзка с банкоматите и ПОС-терминалите на БОРИКА и другите банкови групи.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни